English

برگزاری جلسه هیات رئیسه خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات اخیر رهبر معظم انقلاب به ویژه تشکیل هیات اندیشه ورز خبر داد.

برگزاری جلسه هیات رئیسه خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دبیرخانه خبرگان رهبری، آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات اخیر رهبر معظم انقلاب به ویژه تشکیل هیئت اندیشه ورز خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات این جلسه افزود: جلسه هیات رئیسه خبرگان روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه در محل دبیرخانه خبرگان در تهران تشکیل خواهد شد و ان شاءالله درباره تشکیل هیات اندیشه ورز که رهبر معظم انقلاب فرمودند بحث و بررسی صورت می گیرد.

عضو هیات مجلس خبرگان به موضوعات دیگر جلسه خبرگان اشاره کرد و گفت: موضوع مهم جلسه هیات اندیشه ورز خواهد بود اما مطالبات عزیزان خبرگان نیز مورد بحث، ارزیابی و اقدام قرار می گیرد.

وی ادامه داد: خواسته ها و مطالبات نمایندگان خبرگان از صحبت های آنان استخراج می شود و به مسوولان ارسال خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدار اعضای خبرگان با اشاره به جایگاه بی نظیر و استثنایی این مجلس در نظام اسلامی، وظیفه‌ای مهم را از مجلس خبرگان درخواست کردند و گفتند: این مجلس باید با تشکیل یک هیات اندیشه ورز که دارای نگاه کلان و راهبردی و عمیق باشد، به بررسی چگونگی حرکت انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته به سمت اهداف اصلی خود و پیشرفتها، توقف‌ها و احیاناً پسرفت‌ها در این مسیر بپردازد و براساس جمع بندی خود از دستگاه های مختلف مطالبه‌گری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه