English

ایران برای دفاع از استقلال خود موشک می سازد

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بابیان اینکه پدافند هوایی در خط مقدم دفاع از کشور حماسه‌آفرین است گفت: نیروی هوایی با همکاری صنایع و دانشگاه‌ها به ساخت موشک‌ برای دفاع از استقلال کشور اهتمام می‌ورزد.

ایران برای دفاع از استقلال خود موشک می سازد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ دوم قاسم فراوان ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس باوجوداینکه ازلحاظ تجهیزات نظامی در مضیقه بودیم اما امکان تجاوز به خاک ایران اسلامی را از دشمنان ستاندیم.

وی با اذعان به اینکه باوجود توان نظامی کشورهای حمله‌کننده در ارتفاع بالا از وسعت هوایی به ایران حمله می‌کردند خاطرنشان کرد: در دوران جنگ در عملیات والفجر 8 بیش از 70 فروند و در عملیات کربلای 5 بیش از 80 فروند هواپیمای دشمن توسط نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی نابود و حتی یک فرودگاه در زمان جنگ با جمله رژیم بعث تخریب نشد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به حضور موفق رزمندگان این نیرو را در عملیات‌های مختلف اشاره کرد و افزود: فرماندهان شجاع و باتدبیر نیروی هوایی ازجمله شهید ستاری با طراحی‌های گوناگون نقشه دشمن را خنثی کرده و اجازه تجاوزگری به آن‌ها را نداده‌اند.

وی با تأکید به اینکه امروز پدافند هوایی مفتخر است که در خط مقدم دفاع از کشور حماسه‌آفرین باشد گفت: نیروی هوایی با همکاری صنایع و دانشگاه‌ها به ساخت موشک‌ برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیز اسلامی اهتمام می‌ورزد.

فراوان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سربازان پدافند هوایی افزود: سربازان پدافند هوایی بسیجیان ارتش جمهوری اسلامی هستند و این سند افتخاری برای پدافند هوایی کشور است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) بابیان اینکه افتخار می‌کنیم که سربازان ولایت هستیم، گفت: پرچم‌دار این افتخار، حمایت و پشتیبانی مردم برای انجام نیک مأموریت خطیر دفاع از این مرزوبوم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی