English

سردار کوهمردی در جمع تیم‌های اعزامی به مسابقات چین:

سپاه در مسابقات زرهی و پدافند هوایی نخبه شده است

معاون آموزش نیروی زمینی سپاه گفت: در صحنه مسابقات جهانی سپاه نشان داد که در کار پدافند هوایی و هوابرد و زرهی نخبه شده است اما نباید به همین قدر کفایت کرد.

سپاه در مسابقات زرهی و پدافند هوایی نخبه شده است

به گزارش خبرگزاری موج،‌ سردار علی اکبر پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه  در جلسه توجیهی تیم‌های اعزامی به مسابقات نظامی چین و ازبکستان با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در مسیر آماده سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات نظامی، اظهار داشت : امیدواریم که تا دو سال آینده با مدال از مسابقات جهانی برگردیم.

وی افزود: روحیه و معنویت و انسجام برادران سپاهی و ارتشی بسیار بالاست و هر تیمی از جمهوری اسلامی به مسابقات نظامیان جهان اعزام شود نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت مسابقات نظامیان جهان در چین، ادامه داد: ما همه دنبال این هستیم که آمادگی رزم در نیروهای مسلح و نیروی زمینی سپاه را بالا ببریم.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه آمادگی حمایت همه جانبه از مجموعه یگان‌ها برای مسابقات داریم،گفت: در 20 رشته در امور نظامی دیگر نیز می‌توانیم شرکت کنیم و همه این رشته‌ها کاربردی هستند.

وی تاکید کرد: ما می‌توانیم حمایت‌هایی را داشته باشیم تا مسابقات یگان‌ها در سطح ستاد نیرو محقق شود و به طور قطع خروجی این مسابقات حتما به نفع نیروهای مسلح است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی در سطح یگان‌ها، عنوان کرد: باید یک سرمایه گذاری و برنامه ریزی  جدی و مدون در زمینه آمادگی جسمانی انجام شود.

همچنین در این مراسم  سردار کوهمردی سرپرست تیم‌های اعزامی به مسابقات نظامی چین، اظهار داشت : امیدواریم با همدلی بتوانیم مایه افتخار و عزت سپاه باشیم. درمسابقات مقدماتی، تیم‌های اصلی نیروی زمینی سپاه توانستند از سد ارتش بگذرند و امیدواریم با آمادگی‌های ایجاد شده بهتر بدرخشیم.

وی با بیان تلاش گسترده نیروهای شرکت کننده در مسابقات نظامیان از بهمن ماه سال گذشته، گفت : در بحث تانک ما 4 گلوله را در عرض 5 دقیقه جاگذاری می‌کردیم و این رکورد هم اکنون به 40 ثانیه رسیده است.

سرپرست تیم‌های اعزامی به مسابقات نظامیان جهان، تاکید کرد : اگر می‌خواهیم به پیروزی برسیم توسل و توجه به معنویات و انس با قرآن بسیار مهم است.

سردار کوهمردی ادامه داد: تیم ادوات،  نفربر، توپخانه و ش،م،ر و  آسمان پاک در منطقه کورلا و تیم هوابرد در منطقه گوانشای هستند. 

 معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه نیز با بیان اینکه افراد تلاشگری در نیروی زمینی در حوزه مسابقات نظامی وجود دارند، اظهار داشت: افرادی که در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنند به عنوان نخبه‌های نیروی زمینی هستند.

وی افزود: در صحنه مسابقات سپاه نشان داد که در کار پدافند هوایی و هوابرد و زرهی نخبه شده است اما نباید به همین قدر کفایت کرد.

 معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه با اشاره به اعزام نظامیان به مسابقات چین، خاطرنشان کرد: ما اگر قرار باشد در این مسابقات به صدر جدول برسیم باید تلاش بسیاری کنیم به دلیل آنکه در این حوزه تیم‌های خوبی همچون چین و روسیه وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه