English

تبریک دریابان شمخانی به سردار دهقان

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی انتصاب سردار دهقان به عنوان مشاور فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح را به وی تبریک گفت.

تبریک دریابان شمخانی به سردار دهقان

به گزارش خبرگزاری موج، در بخشی از این پیام آمده است: بی‌شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جنابعالی ناشی از سوابق درخشان و حضور و فعالیت 12 ساله و تاثیرگذار جنابعالی در مدیریت عالی صنعت دفاعی کشور در ادوار مختلف است.

در این پیام آمده است: مشارکت تعیین‌کننده جنابعالی در تدوین راهبرد نوین دفاعی کشور در دهه هفتاد که ثمرات ارزشمند آن با ایجاد جهش در توانمندی‌های موشکی، دریایی، پهپادی و فضایی، بازدارندگی بی‌بدیلی را برای کشور به ارمغان آورده، سرمایه کم نظیری است که به طور قطع در مسوولیت جدید جنابعالی منشاء برکات مستمر برای بخش دفاعی کشور خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: به سهم خود ضمن سپاسگزاری از حضور و مشارکت فعال و ارزنده جنابعالی در جلسات و تصمیم‌گیری‌های راهبردی شورای عالی امنیت ملی و هم‌چنین مدیریت شایسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در طول 4 سال گذشته برای شما که از سرمایه‌ها و پیشگامان مبارزه و جهاد و جهد انقلابی هستید، سلامتی و موفقیت مستمر آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه