English

پیام تبریک شمخانی به مناسبت روز خبرنگار

امیر دریابان علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، ضمن تجلیل و بزرگداشت رسالت اهل قلم از خبرنگاران به عنوان تولیدکنندگان قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

پیام تبریک شمخانی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری موج، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و مایسطرون

نقش تعیین کننده شبکه اطلاع رسانی کشور در شکل گیری امنیت ملی پایدار و کم نظیر در جمهوری اسلامی  ایران  حاصل تلاش‌های صادقانه اصحاب قلم وخبرنگاران سخت کوشی است که با آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه تولیدکنندگان قدرت نرم نظام اسلامی  در محیط پرآشوب کنونی منطقه هستند.

 با گرامیداشت شهدای والامقام جبهه اطلاع رسانی و  آگاه سازی  ، هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه فعالان پرتلاش این عرصه تبریک می‌گویم و از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در تولید و انعکاس دقیق اخبار و  گزارش هایی که مقوم امنیت ملی و ترسیم کننده دستاوردهای نظام است و تقویت و استحکام ساخت درونی نظام را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است با هوشیاری، بصیرت، تیزبینی  و تلاش بیش از پیش خبرنگاران که دیدبانان امین جامعه هستند  شاهد توسعه روز افزون زمینه‌های دستیابی به اهداف و منافع ملی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

علی شمخانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه