English

صالحی امیری:

برای تامین امنیت جهان اسلام باید با تکفیری‌ها بجنگیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم مبارزه با جریان تکفیری اظهار کرد: تداوم مقابله جریان حق و باطل و وجود یکپارچگی در داخل برای مبارزه با تکفیری‌ها، پیام شهادت شهید محسن حججی است.

برای تامین امنیت جهان اسلام باید با تکفیری‌ها بجنگیم

به گزارش خبرگزاری موج، رضا صالحی‌امیری صبح روز دوشنبه (23 مرداد) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اساسا ماهیت انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در ستیز است، اظهار کرد: بقای ما به دفاع از ارزش‌های انقلاب در دنیای اسلام است. بنابراین حضور ما در خاورمیانه به منزله دفاع از عمق استراتژیک منافع ملی ما است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در خاورمیانه می‌گذرد، نوعی سطح‌بندی میان جبهه باطل و حق و کفر و اسلام است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: شهادت شهید محسن حججی دارای این پیام است که جریان حق و باطل همواره تداوم دارد و ملت ایران یکپارچه با دولت و همه ارکان نظام بویژه نیروهای مسلح دارای نگاهی واحد هستند که باید با تکفیری‌ها جنگید تا امنیت جهان اسلام تامین شود.

صالحی امیری همچنین درباره اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تبیین جایگاه ایثار و شهادت در کشور اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه قرآن و عترت، امور مساجد و امور دینی و بویژه حوزه سینما وظیفه دارد تا جایگاه ایثار و شهادت را در کشور تبیین نماید.

وی ادامه داد: تولید فیلم‌های دفاع مقدس بیانگر این است که ما به دنبال استمرار جریان شهادت در کشور هستیم و فرهنگ انقلاب اسلامی و شهادت با جامعه ما دارای رابطه‌ای وثیق است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه