English

مهر علیزاده در جمع خبرنگاران

دولت دوازدهم باید انتظارات اقتصادی مردم را برآورده کند

مهرعلیزاده گفت: دولت دوازدهم باید با کابینه ای جوانتر توقعات اقتصادی مردم را برآورده سازد.

دولت دوازدهم باید انتظارات اقتصادی مردم را برآورده کند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج, مهرعلیزاده در خصوص اولویت های دولت دوازدهم گفت: علی رغم اهمیت مسایل فرهنگی و سیاسی اما به دلیل انکه ما در این زمینه ها مشخصا شیوه هایی را داریم که مطلوب نظام و مردم است انتظار می رود توجه ویژه به حوزه اقتصاد در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مردم انتظار دارند در حوزه اقتصادی مشکلاتشان حل شود و دیدیم که ملت ما با متانت, گذشت بسیار و با شعور بالای سیاسی و اجتماعی پای برجام ایستادند و حتی علی رغم انکه دولت انطوری که میخواست نتوانست در بحث اقتصادی کاری انجام دهد مردم پای دولت یازدهم ایستادند و در این دوره رای مردم به روحانی همراه با توقع رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری است. 

مهرعلیزاده خاطر نشان کرد:در این راستا لازم است کابینه همدست تر شود, از نیروهای جوان استفاده شود و نیروهای اگاه به مسایل اقتصادی و دارای تجربه کاری هستند به کار گرفته شوند.   

وی همچنین  در خصوص پیام حمله موشکی ایران تصریح کرد: پیام این عملیات برای منطقه این بود که ایران مقتدر است. چنانکه دیدیم در انتخابات ریاست جمهوری 42 میلیون نفر به پای صندوق های رای رفتند و این رای, رای به نظام جمهوری اسلامی ایران بود. لذا در منطقه کشوری مانند ایران با مردمی اینچنین مشارکت جو و علاقمند به نظامشان وجود ندارد. پیام دیگر این اقدام موشکی این بود که هر گونه تحرک دشمن با پاسخ دندان شکنی مواجه می شود و ایران با هیچ کشوری شوخی ندارد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه