English

حجت الاسلام رئیسی در پاسخ به خبرنگاران

برای بهبود اقتصاد جناجی نگاه نخواهم کرد/خود را نماینده یک جریان خاص نمی دانم

حجت الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

برای بهبود اقتصاد جناجی نگاه نخواهم کرد/خود را نماینده یک جریان خاص نمی دانم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در پاسخ به این سوال که هدف شما از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری چیست گفت: ورود به انتخابات از تصمیم گیر ی های سخت زندگی من بود. از یک سو تولیت آستان قدس رضوی مسئولیتی بسیار دلچسب است اما وضعیت معیشت مردم و خواست اقشار مختلف از من، اتمام حجتی برای من شد. علی رغم میل شخصی ام نامزد انتخابات شدم.

وی در مورد راه کارهایش برای بهبود اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد افراد شاخصی وجود دارد و برای حل مشکلات اقتصاد نگاه جناحی و حزبی نخواهم داشت و با استفاده از صاحبنظران می توان گام های ارزشمندی در این راستا برداشت.

تولیت آستان قدس رضوی درباره حضور یا عدم حضورش در جمنا بیان داشت: در نشست اول جمنا اسم من توسط برخی از افراد مطرح شد و اینک می توانم  کاندیدای همه مردم ایران و دلسوزان کشور  باشم و خود را مختص به یک جریان نمی دانم.

حجت الاسلام رئیسی در مورد شعارش برای دولت احتمالیش گفت: شعار مورد نظر من کرامت و کار خواهد بود.

همچنین وی در پاسخ به سوالی در خصوص اعطای کمک های اخیر به نیازمندان که رسانه ای شد گفت: ماموریت من در استان قدس رضوی کمک به مستمندان بوده است و همراه با همکارانم در این راستا قدم برداشته ایم. با این حال کارهایی که شائبه تبلیغاتی داشته اند در این راستا انجام ندادم.

رئیسی در مورد سیاست خارجی دولت احتمالی خود اظهار داشت: در دولت من ارتباط جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها به جز رژیم صهیونیستی با رعایت اصل عزت برقرار خواهد بود به ویژه آنکه اقتصاد ما درون زا و برون نگر است.

تولیت آستان قدس رضوی در مورد برنامه اش برای حل بحران سوریه گفت: حل بحران سوریه باید توسط سوری ها انجام شود و حضور خارجی مشکل ساز بوده همان طور که از اول باعث گره بیشتر شد. جامعه ی جهانی باید بگذارد مردم سوریه آینده این کشور را رقم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه