English

در دیدار با آیت‌الله صافی‌گلپایگانی

رئیس‌جمهور: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نمایش بزرگ قدرت و انسجام ملی بود

رئیس‌جمهور مشارکت گسترده مردم در انتخابات را نمایش بزرگ قدرت و انسجام ملی، نزد جهانیان دانست.

رئیس‌جمهور: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نمایش بزرگ قدرت و انسجام ملی بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه دولت دوازدهم مستظهر به پشتیبانی همه آحاد مردم است، تصریح کرد: این پشتوانه عظیم مردمی زمینه ای مناسب برای تقویت و پیشبرد سریع تر همه سیاست ها، برنامه ها و تلاش ها جهت ساختن ایران اسلامی است.

روحانی عصر پنجشنبه با حضور در بیت آیت‌الله صافی گلپایگانی در قم، با تبریک این مشارکت گسترده مردم و نقش آن در تقویت جایگاه منطقه ای و بین المللی کشور، گزارشی را از اقدامات دولت یازدهم در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و اداره کشور و برنامه های دولت دوازدهم برای شتاب بخشیدن به رونق اقتصادی، تولید و اشتغال ارائه کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برنامه های دولت با مطالعات دقیق کارشناسان در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و بویژه در حوزه اقتصادی با هدف رفع مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح تولید و افزایش اشتغال، طراحی شده، گفت: تمام تلاش ما رونق و شکوفایی در کشور و اشتغال بیش از پیش است.

روحانی همچنین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید خود را مرهون الطاف خاندان عصمت و طهارت می داند، تصریح کرد: بی تردید تمامی تلاش ها، برنامه ها و فعالیت های دولت در راستای نشر فرهنگ دینی و ارتقاء معنویت در جامعه بوده و خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای های اسلامی شهر و روستا در آرامش و امنیت کامل، اظهار امیدواری کرد تا دولت تدبیر و امید بواسطه دعای خیر و حمایت مراجع و علما و ادامه حضور مردم بتواند هماهنگ تر و فعال تر از گذشته در مسیر رفع مشکلات کشور گام بردارد.

همه نظام و مسوولان باید قدردان این مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشند

آیت الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تبریک موفقیت دولت در برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت کامل، مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات را یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی ایران و موهبتی برای کشور دانست و تاکید کرد: همه نظام و مسوولان باید قدردان این مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشند.

وی تمام مسوولان اعم از قوای سه گانه و نخبگان را به تلاش بیش از پیش برای پاسخ به انتظارات و توقعات مردم فرا خواند و گفت: دولت نیز در تداوم همه برنامه های مفید و سازنده ای که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته است، باید آن برنامه ها را با هدف رفع سریعتر مشکلات مردم با شتاب بیشتری ادامه دهد.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه " همیشه دعاگوی دولت و شخص رییس جمهور هستم"، اظهار کرد: دولت دوازدهم باید همان رویه ای را که در دولت یازدهم در ایجاد ثبات و آرامش داشت، پی بگیرد و مهمتر از همه اینها، تلاش مضاعف در مسیر رشد و ارتقای معنویت در عرصه جامعه است. مردم دیندارند و وقتی می بینند دولت در امور دینی خدمت می کند خوشحال می شوند و اینگونه حمایت می کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه برنامه های دولت در حوزه تقویت و گسترش معارف اسلامی مثل همیشه باید مورد تاکید قرار گیرد، افزود: روابط دولت و حوزه پیوسته وسیع و مداوم بوده که این مورد تقدیر است و باید این روابط پررنگ و موثر میان مرجعیت، حوزه های علمیه و دولت تداوم یافته و بیش از پیش تقویت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی