English

ستاد مردمی «شمیم رضوی» در حمایت از رئیسی راه‌اندازی شد

ستاد مردمی شمیم رضوی در حمایت از سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی شد.

ستاد مردمی «شمیم رضوی» در حمایت از رئیسی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج، ستاد مردمی شمیم رضوی در حمایت از سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی شد.

در بیانیه اعلام موجودیت این ستاد آمده است: محور گفتمان انقلاب اسلامی از دوران حیات گران‌بهای امام خمینی (ره ) با شعار ((استقلال آزادی جمهوری اسلامی )) دفاع از ارزش ها بوده و این گفتمان شور و اشتیاقی وصل ناپذیر در دل ها بوجود آورد که 8سال دفاع مقدس یکی از این دستاوردها بود. در عصر حاضر محور گفتمان رهبری معظم انقلاب عدالت خواهی و فساد ستیزی است. دگر بار دفاع مقدسی به مراتب محسوس‌تر، برای عدالتی که امروز به عنوان مظهر متعالی ارزش‌های اسلامی و ایرانی است، باید شکل گیرد.

در این بیانیه تصریح شده که انتخابات یکی از راه‌های اساسی رسیدن به هدف گفتمانی است که در انتخابات دوازدهم بر نخبگان، فرهیختگان، جوانان، زنان و همه آحاد جامعه ایرانی و به ویژه دوستداران «صلح و آزادی» و «رفاه و پیشرفت» و «عدالت اقتصادی» ضرورت دارد در این مقطع ایفای نقش نمایند.

در بیانیه ستاد مردمی شمیم رضوی می‌خوانیم: امروز ،مردم که صاحبان واقعی، این انقلابند و بارها در بحران‌های مختلف حامی نظام بوده و التزام عملی خود را ثابت کرده‌اند، در زیر فشار اقتصادی و دغدغه‌های تامین معیشت و اشتغال فرزندان خود دچار بحران شدید اجتماعی شده‌اند، این ادله ورود جدی برای تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی را برای اقشار مختلف ایجاب می‌کند.

ستاد مردمی شمیم رضوی تاکید کرده: ما بر این باوریم از بین کاندیداهای انتخابات دوازدهم آقای دکتر سیدابراهیم رئیسی، با سبقه اجرایی موفق و روشن با برنامه‌ای که دارای پشتوانه علمی و اجرایی است، با اقتدار هوشمندانه و چهره‌ای مردمی می‌تواند، راه اشتغال و تامین معیشت را هموار سازد و مردم را از ذلت در برابر اشرافیت و تجمل‌گرایی عده‌ای خاص بیرون آورد و به کرامت والای انسانی سوق دهد.

در انتهای این بیانیه آمده است: با تشکیل ستادهای مردمی «شمیم رضوی» از مردان و زنان غیور و دوستداران صلح و آزادی و توسعه و رفع فقر و تبعیض، دعوت می‌کنیم دست در دست یکدیگر و همه باهم با انسجام و اتحاد بی‌ بدیل، در قالب ستادهای مردمی شمیم رضوی این عطر فراگیر را در سراسر میهن عزیزمان ایران اسلامی پراکنده و رایحه خوش خدمت بی‌منت را بر مشام ولی نعمتان انقلاب برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه