English

فرمانده هوانیروز خبر داد:

پشتیبانی بالگردی هوانیروز از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده هوانیروز ارتش از پشتیبانی بالگردی این یکان در قالب ۵۰ ساعت و ۵۴ سورتی پرواز در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها خبر داد.

پشتیبانی بالگردی هوانیروز از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی با اشاره به نقش هوانیروز در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: یکان بالگردی هوانیروز با حضور در ۱۵ استان کشور و حمایت از برگزاری انتخابات، همچون سنوات گذشته با ارائه خدمات و ۵۰ ساعت پرواز مستمر، بسترساز برگزاری انتخابات در مناطق دوردست، کوهستانی و صعب العبور شد.

 وی همچنین از حضور مقتدرانه یکان هوایی نیروی زمینی ارتش خبر داد و افزود: هوانیروز در ایام انتخابات به جهت ایجاد فضای امن و آرام و مقابله با تهدیدهای احتمالی، ضمن پشتیبانی از قرارگاه های ارتش و سپاه پاسداران به رصد و مراقبت از مرزهای کشور نیز اقدام نمود.

 امیر سرتیپ دوم قربانی افزود: ۳۹ بالگرد در خصوص پشتیبانی از انتخابات و مراقبت از مرزهای کشور و همچنین ارائه خدمات فوریت های پزشکی هوایی در قالب ۵۴ سورتی پرواز در ایام انتخابات به ارائه خدمت پرداختند.

وی ادامه داد: خلبانان متعهد هوانیروز ضمن جابه جایی صندوق‌های رای گیری و صیانت از آرای مردم، ۱۷۵ نفر را در جریان انتخابات و یا امداد هوایی به مناطق مورد نظر منتقل کردند.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح همواره در انتخابات حضور چشمگیری داشته‌اند، افزود: کارکنان و خانواده‌های هوانیروز در تمامی پایگاه‌های این یکان همچون دیگر اقشار جامعه به پای صندوق‌های رای آمده و با رهبر و مقتدای خود تجدید پیمان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه