English

قالیباف در سومین مناظره تلویزیونی:

نمی‌توان از نجومی‌بگیران انتظار مبارزه با قاچاق را داشت/ مبارزه با قاچاق کالا وظیفه دولت است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه نمی‌توان از نجومی‌بگیران انتظار مبارزه با قاچاق را داشت، گفت: مبارزه با قاچاق کالا وظیفه دولت است.

نمی‌توان از نجومی‌بگیران انتظار مبارزه با قاچاق را داشت/ مبارزه با قاچاق کالا وظیفه دولت است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سومین مناظره تلویزیونی که با موضوع اقتصادی در حال برگزاری است، حضور یافت.

محور صحبت‌های قالیباف به شرح ذیل است:

*ما اگر بحث 4 درصدی‌ها را مطرح می‌کنیم به همین دلیل است، چرا مبارزه با قاچاق کالا انجام نمی‌شود، اولین شرط مبارزه با قاچاق کالا «پیشگیری» است، وقتی در دولتی برخی از اعضای دولت و مدیرانش که اقتصاد در دست آنهاست، در حین اینکه یک کارگر حقوقش 800 هزار تومان است اما خُب! حالا اخیراً قدری افزایش پیدا کرده است، عقب‌ماندگی حقوق پیدا می‌کند، اما وزرای آن دولت پایه‌گذار حقو‌ق‌های نجومی می‌شوند، مثل خود جنابعالی آقای جهانگیری! که در دوره وزارت‌تان پاداش‌های چند میلیارد تومانی تصویب می‌کنید و هم به همکاران‌تان می‌دهید؛ شما چگونه از این افراد توقع دارید که از قاچاق پیشگیری کنند؟!

* شما وقتی که در همین هفته گذشته دیدید وزیری که کار فرهنگ انجام می‌دهد، واردات غیرقانونی انجام می‌دهد بعد شما با این شرایط می‌توانید از قاچاق پیشگیری کنند؟! پیشگیری از قاچاق در ابتدا وظیفه شماست (وظیفه دولت است).

* جناب آقای روحانی و جناب آقای جهانگیری! وقتی شما امروز نمی‌توانید امنیت سپرده‌گذاران مستضعف مانند کاسپین، میزان و بسیاری از صندوق‌های دیگر را تأمین کنید، بعد چگونه می‌گویید می‌خواهیم سرمایه وارد کشور کنیم و امنیت سرمایه‌ها را برقرار کنیم، شما با این همه مشکلات چگونه می‌توانید این مسائل را حل کنید؟!

* وقتی شما در مسکن مهر این مشکلات را دارید، چون وزرای شما در دولت یازدهم مشغول کار تجاری و کار شخصی خودشان هستند، وقتی شما کسی را مدیر بانکی می‌گذارید که آن شخص مشخص می‌کند و می‌رود و رقمی بیش از 400 میلیارد تومان را بدون هیچ‌گونه روالی در حساب دیگری جابجا می‌کن، طبیعتاً قاچاق کالا در این شرایط اتفاق می‌افتد، پیشگیری از قاچاق وظیفه دولت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه