English

لاریجانی:

طرح «تامین امنیت مراسم رسمی» به‌زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که طرح تامین امنیت مراسم رسمی از دستور کار مجلس خارج نشده است.

طرح «تامین امنیت مراسم رسمی» به‌زودی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه در تذکری با استناد به اصل ۱۶۵ آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: طرح دو فوریتی به‌منظور تامین امنیت مراسم تهیه شده ولی برخی رسانه‌هایی که خودشان ضد آزادی اجتماعات هستند، این طرح را به گونه‌ای دیگر تفسیر کردند.

وی با بیان این‌که «مفهوم این طرح با آن‌چه رسانه‌ها مطرح کردند، متفاوت است» گفت: مقام مظعم رهبری فرمودند که اجتماعاتی که قانون هستند باید بدون ایجاد منع برگزار شود، اما می‌بینیم برخی عناصر خودسر این مراسم را برهم می‌زنند.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید ضمن درخواست از هیات رئیسه به‌منظور قرار دادن فوری این طرح در دستور کار مجلس، اعلام کرد: در تفسیری که این رسانه‌ها از طرح دوفوریتی تامین امنیت مراسم عرفی، رسمی و معمولی ارائه می‌کنند، می‌گویند چون مراسم سخنرانی اصلاح‌طلبان برهم خورده، اقدام به تهیه چنین طرحی کرده‌اند و این درحالی است که بسیاری از امضاکنندگان این طرح غیراصلاح‌طلبان هستند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت: چنین چیزی نیست و هیات رئیسه این طرح را از دستور خارج نکرده است اما چون باید لایحه بودجه سال آینده و همچنین طرح استیضاح را بررسی کنیم، برای اولویت‌ها رای‌گیری کردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد که طرح دوفوریتی تامین امنیت مراسم رسمی، عرفی و معمولی به‌زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه