English

جمهوری اسلامی ایران، ایران زمان شاه نیست/با هر گونه تهدید آمریکا مقابله خواهیم کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که ایران با هرگونه تهدید آمریکا مقابله خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران، ایران زمان شاه نیست/با هر گونه تهدید آمریکا مقابله خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که آمریکا نتوانست خطوط قرمز ایران در منطقه را زیر پا بگذارد و به آنها هرگز اجازه نخواهیم داد این کار را بکنند.

بروجردی در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد که آمریکایی ها همواره سعی بر شکست دادن ایران و وارد کردن ضربه به هم پیمانانش بویژه محور مقاومت داشته اند اما در این راه ناکام ماندند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا سیاست ثابتی در مواجهه با ایران ندارد، تصریح کرد که ایران در حال حاضر از لحاظ سیاسی و راهبردی قویتر شده و از توان بسیار بالایی برخوردار است که این به مذاق واشنگتن خوش نمی آید.

وی همچنین افزود که ایران امروز ایران زمان شاه نیست و با هرگونه تهدید آمریکا مقابله خواهد کرد اما این به معنای تمایل برای جنگ نیست.

بروجردی با بیان اینکه احتمال رویارویی نظامی بین ایران و آمریکا ضعیف ترین احتمال است، علت آن را این دانست که آمریکا به خوبی به توانمندی های ایران واقف است.

وی در ادامه با اعلام اینکه ایران هرگونه اتهام علیه خود درباره حمایت از تروریسم را رد می کند، تصریح کرد که سردار قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی در مبارزه با تروریسم بویژه گروه های تروریستی داعش و النصره داشته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد که ایران مشکلی با عربستان سعودی نداشته و آماده گفتگو با این کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی