سرخط خبرها
  • واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
  • رامین رضاییان، در رده‌ هشتم خلاق‌ ترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۲۶
  • پرواز مستقیم تهران - دوبی از ۱۰ تیر ماه برقرار می‌شود
  • دعوت از لژیونر دورگه جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی

انتقاد از موضع منفعلانه وزارت خارجه نسبت به کشتار مسلمانان کشمیر

یک فعال دانشجویی در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه از موضع‌ منفعلانه وزارت خارجه در مقابل جنایات در کشمیر انتقاد کرده و خواستار اقدام قاطع این وزارتخانه در مقابل این جنایات شد.

1FEa5sJFiN5A
به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا احمدی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در نامه‌ای به ظریف از موضع‌ منفعلانه وزارت خارجه در مقابل جنایات در کشمیر انتقاد کرده و خواستار اقدام قاطع این وزارتخانه در مقابل این جنایات شد. احمدی در ابتدای این نامه نوشت: ۹ روز از شروع درگیری‌ها میان مردم مسلمان و مظلوم کشمیر با نیروهای نظامی هند می‌گذرد و متاسفانه هیچ اقدامی در این باره از سوی وزارت‌خانه متبوع جناب عالی منعکس نشده است. این در حالی است که تا کنون حدود ۱۵۰۰ نفر از مسلمانان ساکن کشمیر کشته یا زخمی شده‌اند و با مشکلات جدی دارویی و غذایی مواجه‌اند و فشارهای نیروهای نظامی هند بر این مردم بی پناه نیز رو به افزایش بوده و خشونتها بیشتر شده است. در ادامه این نامه تاکید شد: علاوه بر وجدان انسانی که هر شخصی را نسبت به این حوادثمتالم و دردمند می‌کند؛ برادری اسلامی به حکم قرآن کریم و دلبستگی این مردم مظلوم به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران و علاقه زایدالوصف آنان به امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب، کوچک‌ترین بهانه‌ای را برای سکوت و بی‌توجهی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به این جنایت انسانی باقی نمی‌گذارد. احمدی در ادامه این نامه تصریح کرد: متاسفانه عملکرد و رهیافت سیاست خارجی دولت محترم در سه سال گذشته بسیاری از دوستداران و حامیان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان را دلسرد کرده است و حتی سایر نهادها مجبور به انجام برخی از اقدامات ضروری به جای وزارت‌خارجه در این زمینه شده‌اند. در ادامه این نامه تصریح شد: اکنون که ابعاد این جنایت در حال گسترش است و سکوت مجامع بین‌المللی نیز از سویی دیگر فریادهای تظلم‌خواهی این مردمان شریف را در هیاهوی رسانه‌ای خاموش کرده است رسالت دستگاه دیپلماسی را در دفاع از ستمدیدگان منطقه کشمیر چندین برابر کرده است لذا از جنابعالی و دستگاه تحت نظرتان می‌خواهیم که به طور جدی و هر چه سریعتر نسبت به این حادثه ورود کرده و از حق برادران و خواهران مسلمانمان در منطقه کشمیر دفاع کنید که بیش از این سکوت و تعلل قابل پذیرش نیست. در پایان این نامه برای موفقیت هر چه بیشتر جناب عالی در انجام وظایف و ادای دین در حوزه مسئولیتتان از خداوند منان طلب توفیق می‌کنم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه