English

یک شرکت دانش بنیان:

بزدوی ایران از اکسیژن ساز همراه رونمایی می کند/۲۵۰ میلیون نفس به جامعه هدیه دادیم

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت:خوشبختانه تا سال آینده از تکنولوژی بومی سازی دستگاه اکسیژن نفس یار همراه رونمایی خواهیم کرد.

بزدوی ایران از اکسیژن ساز همراه رونمایی می کند/۲۵۰ میلیون نفس به جامعه  هدیه دادیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علی ابراهیمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفس یار طب در مراسم رونمایی ازدستگاه اکسیژن ساز خانگی پرانا با اشاره به اینکه در سال ۹۳ در راستای  شعار عملگرایی شروع به فعالیت کرده ایم ، عنوان کرد: شرکت دانش بنیان نفس یار طب ۹ محصول دانش بنیان را تولید نموده که از جلمه آن می توان به دستگاه اکسیژن ساز آمبولانسی، بیمارستانی، اکسیژن ساز خانگی و... اشاره کرد. 

وی به تولید کمپرسورهای باکیفیت بالا  اشاره کرد و گفت  کلیه زنجیره طراحی این دستگاه بومی سازی شده است.

ابراهیمی اظهار داشت: در حال حاضر در بحث تحقیق و توسعه ۱۵ نفر در حال طراحی در این صنعت هستند و علاو ه برآن نیز۱۵۰۰ کارخانه تولیدی در شهرستان های کشور در حال ساخت قطعات فلزی دستگاه اکسیژن ساز ، که ۱۰۰ ست قالب پلاستیکی و ۲۵۰۰ متر مربع تجهیزات خانگی ۶ هزار متر مربع تجهیزات بیمارستانی و ۳ شهرک صنعتی فراهم شده است .

 

تامین دستگاه های اکسیژن ساز در خاورمیانه

 مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفس یار طب به برنامه آینده شرکت دانش بنیان اشاره کرد و افزود:امیدواریم  در بازه زمانی  ۵ ساله تامین تجهیزات پزشکی و تجهیزات پزشکی خانگی را در  خاورمیانه تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفس یار طب در ادامه اظهار داشت: بالغ بر ۳۰ نوع محصول خانگی را تاکنون عرضه نموده و در دوران کرونا توانسته است 30 هزاردستگاه تنفسی در جامعه تامین کنیم و تا امروز ۲۵۰ میلیون نفس را به جامعه  هدیه نموده ایم .

IMG_20230921_134344

به گفته ابراهیمی در دوران کرونا نیاز جامعه به دستگاه‌های خارجی را رفع نموده چرا که دستگاه های خارجی علاوه بر هزینه بالا قطعات  پشتیبانی لازم را انجام نمی دادند.

ابراهیمی با بیان اینکه  دستگاه های شرکت دانش بنیان نفس یار طب تولید داخلی هستد افزود:دستگاه های اکسیژن ساز نفس یار ۱۰ سال پشتیبانی را تعهد می نماید.

 

همکاری ایران با صلیب سرخ جهانی در تامین دستگاه های اکسیژن ساز

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله همکاری های صورت گرفته با بنیاد شهید، صلیب سرخ جهانی، هلال احمر، بنیاد رضوی و علوی  بوده  است. 

 مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفس یار طب توضیح داد:صلیب سرخ جهانی در راستای تامین نیاز همسایه های ایران از خرید این دستگاه ها استقبال نمود است و علاوه برآن نیز بنیاد های خیریه ۵۰۰ دستگاه را به خارج از کشور عرصه نموده اند.

وی گفت: این شرکت با سرمایه اولیه ۵۰۰ میلیونی شروع به فعالیت کرده که در حال حاضر این رقم به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

علی ابراهیمی در ادامه به صرفه اقتصادی این دستگاه در کشور  اشاره و کرد و گفت: این دستگاه نسبت به  دستگاه مشابه خارجی قیمت کمتری دارد  و تاکنون به صورت غیر رسمی ۷۰۰ دستگاه را به کشورهای همسایه از جمله عراق،لبنان، هند و سویه  صادر کرده ایم .

وی با اشاره به اینکه این دستگاه جایگزینی برای کپسول های اکسیژن روش کار تکنولوژی  پی اس آی  است گفت: با استاندارد ۹۰ درصدی اکسیژن را در اختیار بیمار قرار می دهیم و همچنین پوشش بیمه ای این محصول برای استفاده از اقشار کم درآمد جامعه  به صورتی است که با حداقل هزینه در اختیار بیمار قرار می گیرد.

 مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفس یار طب در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج که آیا برنامه ای برای ساخت دستگاه اکسیژن ساز همراه دارید، عنوان کرد:خوشبختانه تا سال آینده از تکنولوژی بومی سازی دستگاه اکسیژن نفس یار  همراه رونمایی خواهیم کرد.

ابراهیمی در مراسم رونمایی از دستگاه اکسیژن ساز خانگی پرانا به ویژگی آن پرداخت و گفت: برق دستگاه به صورتی است که ذخیره کپسول داشته و در این رابطه نمونه ای از محصول به صورتی است که موتور برق ۱۲ ولت نزدیک به دو ساعت بیمار را بعد از قطع برق تامین می کند.

ابراهیمی ادامه داد: بخشی از رسالت شرکت درخصوص نذر نفس است که توانسته ایم تامین دستگاه ها و خیریه ها طرف دوم بودند به طور مثال   ۱۰۰۰دستگاه را قبل و بعد از کرونا در اختیار بیماران نیازمند قرار داده و خدمات رایگان تا پایان نیاز پشتیبانی شوند.

وی گفت:اولین شرکت دانش بنیان تاسیسی در ایران بوده ایم و از حمایت های معاونت ریاست  جمهوری  برخوردار شده ایم.

 

یک پله تا صادرات دستگاه اکسیژن ساز ایرانی

ابراهیمی ادامه داد: تمام استاندارد های سی آی  اروپا را تامین کرده ایم و امید وارم  کمتر از یک سال آینده با مجوز  صادراتی محصولات را عرضه کنیم.

وی افزود: در این راستا میزان فناوری برای پشتیبانی محصول برنامه‌ریزی شده  و در حال حاضر به صورت عیر رسمی  نیز  به عراق ،هند، سوریه  و لبنان صادرات داشتیم.

IMG_20230921_133608

مدیرعامل شرکت دانش بنیان نفس یار طب در ادامه گفت: با رانت دولتی وارد نشده ایم و بنابراین با توجه به اینکه کالا ما دانش محور است محصولات ما دانش افزاست و محصولی ارزان نسبت به سایر محصولات کشور های اروپایی است .

به گقته وی دربحث اشتغالزایی توانسته ایم بخشی از دانش و کار تخصصی را داخل مجموعه انجام دهیم و بخش دیگر را برون سپاری کردیم  و تاکنون سرباز و دانشجو را در بستر دانشگاه ها داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه