English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

درد فقدان آقای مهرجویی با مجازات عاملین قتل او کمی التیام می‌یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاسف‌برانگیز خواندن فقدان داریوش مهرجویی،‌ کارگردان فقید سینما و قتل ایشان و همسرشان، گفت: درد نبود او، با مجازات عاملین این اقدام ننگین، کمی التیام‌ خواهد یافت.

درد فقدان آقای مهرجویی با مجازات عاملین قتل او کمی التیام می‌یابد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، گفت: قتل آقای داریوش مهرجویی و همسرشان برای همه ما تکان‌دهنده بود و همه او را دوست می‌داریم.

وی با بیان اینکه همه ایرانی‌ها، هنرمندان خود را دوست دارند، خاطرنشان کرد: آقای مهرجویی از دهه ۴۰ تاکنون، یعنی ۶ دهه، فیلم ساخت و برای همه عزیز بود‌.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار  کرد: فقدانش برای همه تاسف‌برانگیز است و با توجه به دستگیر شدن عاملان قتل ایشان، درد نبود وی با مجازات عاملین این اقدام ننگین، کمی التیام‌ خواهد یافت.

اسماعیلی با بیان اینکه از  روز نخست وقوع قتل آقای مهرجویی، در جلسات مشترک با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی حضور یافتم، گفت: این هماهنگی بین دستگاه‌های انتظامی و قضایی، دستگیری عاملان جنایت را سرعت بخشید.

به گزارش خبرگزاری موج، داریوش مهرجویی کارگردان سینما و وحیده محمدی‌فر همسر ایشان، شامگاه دوشنبه در ویلای شخصی‌شان در زیبادشت کرج به قتل رسیدند. آیین تشییع پیکرشان صبح  چهارشنبه ۲۶ مهرماه با حضور جمع زیادی از  شخصیت‌های هنری و سینمایی کشور،  مقابل تالار وحدت با اجرای بهرام رادان برگزار شد.

طبق اعلام پلیس، عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسر ایشان بازداشت شده‌اند و صحنه جرم بازسازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه