English

رضا رحمانی:

وزارت صنعت در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی ورود کرده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر تربت حیدریه گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت جدی در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی ورود کرده است.

وزارت صنعت در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی ورود کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا رحمانی ،  وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز (24 تیر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه تولید کاغذ در شهرک صنعتی جلگه رخ تربت حیدریه اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت جدی در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی ورود کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: شرایط جدیدی که بر کشور تحمیل شده است نیز تاثیری بر فعالیت‌های معدن‌کاران و صنعتگران نداشته و این عزیزان عزم خود را برای پیشبرد اهداف‌شان جزم کرده‌اند، ما نیز در این مسیر کنار آنها هستیم.

ایجاد اشتغال مستقیم برای 50 نفر در تربت حیدریه

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  عملیات اجرایی سه واحد صنعتی ریال اعتبار توسط بخش خصوصی امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شده است، گفت: در این شهرستان این واحدهای صنعتی برای 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کنند.

مهدی عباس‌پور افزود: کارخانه تولید کاغذ از کربنات در شهرک صنعتی رضوی رخ (رباط سنگ) واقع است که حجم سرمایه‌گذاری آن ۴۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه در برنامه سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت بازدید از کارخانه در حال احداث فولاد رخ نیز گنجانده شده است، اضافه کرد: همچنین قرار است امروز 2 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال در داخل کارخانه کاشی زرین افتتاح شود که شامل کارخانه کارتن‌سازی و افتتاح واحد تولید نایلون است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت تربت حیدریه متذکر شد: بازدید از مرکز شتاب‌دهنده صنعتی سحان واقع در نزدیکی روستای مورشک در بخش مرکزی تربت حیدریه و دیدار با فعالان حوزه صنعت، معدن و بازار تربت حیدریه از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به ین شهرستان است.

گفتنی است؛ مجموع سرمایه‌گذاری در واحد تولیدی سیمان، ۷۵۰ میلیارد ریال است که فاز نخست آن با ۳۵۰ میلیارد ریال طی ۱۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه