English

استاندار خوزستان:

گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است

استاندار خوزستان گفت: گردشگری دریایی از سال گذشته تاکنون رونق بسیار خوبی در استان داشته و انتظار می‌رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

 گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان مهد تمدن ایران است و با توجه به میراث فرهنگی غنی و کهن استان فرمانداران و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان داشته باشند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که خوزستان دارد، قابلیت جذب گردشگران زیادی را در ایام نوروز دارد و باید تلاش کنیم این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش شناسایی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور در استان مایه خیر و برکت است و باید آمادگی لازم برای میزبانی از این عزیزان تدارک دیده شود.

وی افزود: گردشگری دریایی از سال گذشته تاکنون رونق بسیار خوبی در استان داشته  و انتظار می‌رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

حسینی.محراب تاکید کرد: زیباسازی شهرها توسط شهرداری‌ها در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت بوده و باید در دستور کار قرار داشته باشد.

افزایش مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی برای استراحت رانندگان، رفع نقاط حادثه‌خیز، کنترل قیمت‌ها و تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر، ساماندهی جایگاه‌های سوخت، مراکز درمانی و… از دیگر نکاتی بود که در این نشست موردتاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه