English

آغاز آیین معنوی اعتکاف در ۴۰۰ مسجد خوزستان

آئین معنوی اعتکاف در مساجد شهر‌ها و روستا‌های سراسر خوزستان با حضور اقشار مختلف این استان آغاز شد.

آغاز آیین معنوی اعتکاف در ۴۰۰ مسجد خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

،  مساجد پذیرای خیل مومنان به ویژه جوانان و نوجوانان معتکف هستند که در خلوت خود با خداوند به راز و نیاز می‌پردازند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان با تبریک سالروز میلاد حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از امروز، پنجم بهمن‌ماه در ۴۰۰ مسجد استان اعم از مناطق شهری و روستایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه امسال با همکاری متولیان مساجد در سراسر استان شاهد افزایش ۳۰ درصدی مساجد برگزارکننده اعتکاف نسبت به سال گذشته هستیم، افزود: این مراسم فرصت بی‌نظیری را در اختیار جریان فرهنگی و دینی کشور قرار می‌دهد تا پذیرای مؤمنان، جوانان، بانوان و همه اقشار مردم باشیم. تلاش ما در اداره‌کل تبلیغات اسلامی بر این بود که استان را به‌طور صدر در صد پوشش دهیم و مردم ما در هر نقطه از استان بتوانند به این مراسم دسترسی داشته باشند.

فردآقایی با بیان اینکه امسال شور و شوق و استقبال خوبی را از ناحیه نوجوانان، جوانان و بانوان شاهد هستیم، گفت: مراسم اعتکاف به فرموده مقام معظم رهبری نماد دینداری و معنویت جوانان و نوجوانان ماست و از جمله اهداف جدی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان تقویت محتوایی و کمی و کیفی این مراسم بوده است. امیدوارم معتکفان عزیز، هم از فیوضات معنوی این ایام بهره‌مند شوند و هم فضای شهر و خانواده خود را عطرآگین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه