English

رضایی عنوان کرد:

فضای معنوی یادمان شهدا سپری در برابر دسیسه های دشمن

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن درصدد است ما را از فضای معنوی و روحیه انقلابی دور کند، گفت: فضای معنوی یادمان شهدا می‌تواند ما را در برابر دسیسه‌های دشمن کمک کند.

فضای معنوی یادمان شهدا سپری در برابر دسیسه های دشمن

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار قاسم رضایی روز سه‌شنبه در جمع دانشجویان دوره فرماندهی و ستاد در محل یادمان شهدای سلمانه شهرستان شادگان افزود: شناخت بیشتر و الگوسازی صحیح از شهدای دفاع مقدس در جامعه اسلامی، تبیین هرچه بهتر نقش تعیین کننده شهدا برای نسل جوان و لزوم معرفی خدمات این عزیزان از عمده وظایف ما در قبال از خود گذشتگی و ایثار شهداست.

وی گفت: شهدا در راه امر به معروف و نهی از منکر تا پای جان ایستادند و امروز نیز مجموعه انتظامی شهدای گرانقدری در راه امر به معروف و نهی از منکر در مرزها تا مرکز شهرها تقدیم می‌کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: شهدا حق بزرگی برگردن مردم، مجموعه انتظامی و مسوولان دارند چرا که آرامش و آسایش کشور به خاطر رشادت‌های آنهاست.

وی با بیان اینکه روح حاکم در این منطقه عاشورایی است، افزود: چهار شهید گرانقدر مدفون در یادمان شهدای سلمانه شادگان، از ارتش و بسیج بودند که در راه دفاع از حق و امر به معروف جان خود را نثار کردند.

سردار رضایی با بیان اینکه این بنا سال ۱۳۷۸ احداث شده و قرار است مرمت و بازسازی شود، گفت: محل شهادت "علیرضا امامی"، "سید جعفر موسوی" و ۲ نفر دیگر در عملیات آزادسازی "پل مارد" که در تصرف دشمن بعثی بود برای دفاع از اسلام به درجه رفیع شهادت نایل شدند، جبهه واقعی بوده و مردم اینجا پوزه استکبار را به خاک مالیدند.

این مقام ارشد انتظامی در کشور، امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهدا دانست و ادامه داد:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عزت می‌آورد و حضور در این یادمان‌ها به زندگی برکت می‌بخشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه تجدید عهد و پیمان با پروردگار متعال در اینجا انجام می‌شود، گفت: شهیدان زنده‌اند چرا که عملکرد آنها امنیت و آسایش امروز ما را به ارمغان آورده‌ و باید با پاسداری از راه آنان قدردان این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم به حقوق و ارزش‌های دینی و مذهبی تعدی شود افزود: شهدا در آن روزها می‌گفتند "لبیک یا خمینی" و ما امروز ما می‌گوییم "لبیک یا خامنه‌ای" که همان روحیه عاشورایی است.

رضایی ادامه داد: حضور در یادمان شهدا و این منطقه توفیق الهی می‌خواهد و روح حاکم در این مناطق، انس ، مودت و درس ایثار و از خودگذشتگی است.

وی گفت: حضور در خط مقدم جبهه مقاومت و ایثار توفیق الهی می‌خواهد که خداوند متعال این سعادت را نصیب شما کرده و امیدوارم از لحظه لحظه حضور در این مکان بهره کافی را ببرید.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: پیام این منطقه "پیام معنوی" است و واقعا "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" به دلیل ایثار و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مصداق همین جا است و زایران این منطقه با خود روح مودت حاکم بر آن را به سوغات می‌برند.

سردار رضایی ادامه داد: این پیام معنوی در جای‌جای سازمان انتظامی قابل پیاده شدن است به این جهت که تهدیدات دشمن در خصوص خانواده و عرق ملی جدی‌تر شده و با حرکت در مسیر شهدا جایگاه خانواده، انس با همسایه و حلال و حرام حفظ می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه