English

هشدار سطح زرد نسبت به تاثیر سامانه بارشی در برخی نقاط استان صادر شد

مدیریت بحران استانداری خوزستان با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر تاثیر سامانه بارشی در برخی نقاط استان، هشدار سطح زرد صادر کرد.

هشدار سطح زرد نسبت به تاثیر سامانه بارشی در برخی نقاط استان صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، مدیریت بحران استانداری خوزستان در اطلاعیه‌ای و با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر تاثیر سامانه بارشی در برخی نقاط استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

زمان شروع این سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه بوده و بارش پراکنده، احتمال تگرگ، رعد و برق و وزش باد متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای احتمال می‌رود.

منطقه اثر این سامانه بارشی ارتفاعات شمال، شمال شرق و شرق، همچنین با توجه به بارش‌های بهاری، بارش نقطه‌ای در دیگر مناطق استان دور از انتظار نیست.

زمان‌ پایان این سامانه بارشی اواسط وقت جمعه بوده و لغزندگی معابر و سطح جاده‌ها، کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و احتمال اختلال در مسیرهای مواصلاتی از مخاطرات آن است.

احتیاط در تردد، احتیاط در صعود به ارتفاعات، احتیاط در توقف در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از کنار مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و احتیاط در جابجایی عشایر کوچ‌رو توصیه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه