English

سیاوش محمدی خبر داد:

افزایش نسبی دمای هوا از صبح فردا در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از صبح فردا با نفوذ سامانه ذمای هوا بطور محسوس افزایش می یابد.

افزایش نسبی دمای هوا از صبح فردا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز با تقویت سامانه پرفشار سطح زمین در منطقه، ضمن وزش باد خزری و کاهش دمای هوا ، آسمان استان غالباً ابری و مه آلود بوده و در مناطقی از استان بارش پراکنده باران (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق) را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از صبح فردا (جمعه ۱۹ فروردین) با نفوذ سامانه کم فشار در روی دریای خزر و جنوبی شدن جریانات جوی، دمای هوا بطور محسوس افزایش می یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می گوید: فردا وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل با سرعت تند تا نسبتاً شدید انتظار می رود.

محمدی گفت: مجدداً از روز شنبه هفته آتی با فعالیت سامانه ناپایدار جوی ضمن کاهش دمای هوا در بیشتر مناطق استان اردبیل بارش باران (در مناطق مستعد توام با تگرگ و تندباد موقتی) پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: از حوالی ظهر یکشنبه (۲۱ فروردین) با خروج این سامانه بارشی از منطقه، بتدریج از میزان ناپایداری ها کاسته شده و آسمان استان بتدریج صاف می گردد.

به گفته مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از روز دوشنبه (۲۲ فروردین) با جنوبی شدن جریانات جوی، دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه