English

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی:

روزانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان توزیع می‌شود

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۴ شهریور ۲۵۰ فقره بازدید از سطح پمپ بنزین‌های استان انجام شده است و این بازدیدها در جهت تکریم مراجعان و همچنین بررسی رعایت نظافت، شرایط مناسب و سوخت‌رسانی خوب انجام شده است.

روزانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری؛ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در خبری گفت: روزانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان توزیع می‌شود.

اصغری همچنین اعلام کرد: بنزین در حال توزیع بوده و علی‌رغم افزایش مصرف ۷ درصدی نسبت به شرایط عادی و ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته، تامین سوخت انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی افزود: در دهه پایانی صفر خیل عظیمی از زائران به مشهد مشرف می‌شوند، بنابراین وظیفه دستگاه‌های خدمات‌رسان و ما این است که بتوانیم شرایط بسیار خوبی را برای زائران و مجاوران فراهم کنیم تا مشکل خاصی نداشته و خدمات به خوبی ارائه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، از ۱۴ شهریورماه قرارگاه سوخت‌رسانی دهه پایانی صفر تشکیل شده و عملیات سوخت‌‎رسانی حول این قرارگاه انجام و اقدامات خوبی صورت گرفت.

اصغری اضافه کرد: در همین راستا دو جایگاه سیار آماده شده تا در صورت نیاز، این دو جایگاه در جاده‌های مواصلاتی مستقر شوند؛ اما خوشبختانه تاکنون نیازی به این موضوع نبوده است و همچنین چهار دستگاه سوخت‌رسان سیار نیز آماده به کار هستند تا اگر احساس کردیم در محوری ترافیک زیاد است، آن‌ها را اعزام کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تصریح کرد: از ۱۴ شهریور ۲۵۰ فقره بازدید از سطح پمپ بنزین های استان انجام شده است و این بازدیدها در جهت تکریم مراجعان و همچنین بررسی رعایت نظافت، شرایط مناسب و سوخت‌رسانی خوب انجام شده است.

وی متذکر شد: متوسط خرابی نازل‌ها ۵ تا ۶ درصد است، اما اکنون خرابی نازل‌ها به حداقل ممکن و به زیر یک درصد رسیده است و نازل‌ها مدام تعمیر می‌شود، اگر نواقصی باشد نیز سریع مرتفع خواهد شد.

اصغری ابرازداشت: ناوگان حمل‌ونقل پای کار بوده و فرآورده‌ها را تامین می‌کنند، بنابراین مشکلی از نظر تامین و توزیع فرآورده‌ها نداریم و تا روز گذشته حدود ۴۰ تن گاز مایع در اختیار موکب‌ها گذاشته شده و همچنان ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی یادآور شد: با دستگاه‌های دیگر مانند آبرسان‌ها که نیاز به سوخت داشتند نیز هماهنگی خوبی داشته و سوخت آن‌ها تامین شده است.

وی اذعان داشت: علیرغم رشد ۱۰ درصدی مصرف سوخت هواپیما نسبت به شرایط عادی و سال گذشته، سوخت در حال تامین بوده و مشکل خاصی نداریم و به طور متوسط روزانه ۸۰۰ هزار لیتر سوخت هواپیما در روز توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: سوخت‌رسانی خوبی به ناوگان خارجی اتوبوسی که از کشورهای همجوار می‌آیند، انجام دادیم و بنزین در حال توزیع بوده و علی‌رغم افزایش مصرف ۷ درصدی نسبت به شرایط عادی و ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته، تامین سوخت انجام شده و مشکلی وجود ندارد. روزانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان توزیع می‌شود.

اصغری خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه براساس قانون ۹۰ درصد مردم باید تا پایان شهریورماه از کارت شخصی خود استفاده کنند، اما در دهه پایانی صفر تعداد کارت‌ها را در جایگاه‌ها افزایش دادیم تا مشکلی وجود نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه