English

محمد صادقی:

انجام مراحل قانونی مالکان ناوگان باری برای دریافت سهمیه سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار بیان کرد: برخی مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری درخواست دریافت سهمیه سوخت دارند که می بایست با ثبت‌نام در شهرداری‌ها پروانه فعالیت خود را اخذ کنند.

انجام مراحل قانونی مالکان ناوگان باری برای دریافت سهمیه سوخت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صادقی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اعلام کرد: تمامی مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری و ماشین آلات سیار ساختمانی می بایست برای دریافت سهمیه سوخت، مراحل قانونی لازم را طی کنند.

صادقی ادامه داد: برخی مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری درخواست دریافت سهمیه سوخت دارند که می بایست با ثبت‌نام در شهرداری‌ها پروانه فعالیت خود را اخذ و بر همین اساس نسبت به ثبت بار برگ روزانه پس از دریافت بار در مبدا و تحویل آن در مقصد اقدام کنند تا سهمیه به میزان لازم در کارت سوخت خودرو شارژ شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تصریح کرد: چنانچه آنان قصد حمل بار در بیرون از شهر را داشته باشند می بایست با اخذ بارنامه و ثبت در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سهمیه خود را بر مبنای کیلومتر طی شده دریافت کنند.

وی تاکید کرد: برخی مالکان ماشین آلات سیار ساختمانی از جمله بیل مکانیکی، لودر و  بیل بکهو هم باید با اخذ پروانه از اتحادیه مربوطه و ثبت‌نام در سامانه اصناف ایرانیان و دریافت کد فعالیت برای ثبت نام در سامانه درخواست سوخت (سامانه سدف) اقدام کنند تا میزان سوخت مورد نیاز بر اساس میزان ساعت کاری و نوع ماشین آلاتی که در اختیار دارند به صورت ماهیانه به آنها تخصیص یابد.

صادقی متذکر شد: مسوولیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تامین سوخت به موقع و به مقدار کافی در مجاری عرضه است و در کاهش یا افزایش سهمیه نقشی ندارد از این رو مالکان خودروها می‌بایست درخواست‌های خود را از طریق سازمان‌های متولی امر از جمله شهرداری‌ها، سازمان پایانه ها و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه