English

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مشهد با دارا بودن بیش از هزار تخت در بیمارستان‌های سوانح خود، ظرفیت مناسبی در پذیرش بیماران حوادث و جاده‌ای دارد.

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد دهقانی فیروز آبادی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: در زمینه بیماران حوادث و تروما، ۴ مرکز طالقانی، هاشمی‌نژاد، ولایت و کامیاب به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

دهقانی‌فیروز آبادی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مشهد با دارا بودن بیش از هزار تخت در بیمارستان‌های سوانح خود ظرفیت مناسبی در پذیرش بیماران حوادث و جاده‌ای دارد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بیمارستان طالقانی با وجود حدود ۲۳۰ تخت بستری ظرفیت خوبی جهت ارائه خدمات دارد و در حال حاضر اتاق عمل این بیمارستان همه روزه حتی در ایام تعطیل فعال است و تمام عمل‌های ضروری بلافاصله توسط متخصصین و اعضای هیئت علمی دانشگاه انجام می‌شود.

وی متذکر شد: طبق بازدید به عمل آمده این بیمارستان در زمینه تجهیزات پزشکی و دستگاه های تشخیصی و تصویربرداری  کمبود خاصی ندارد و در این ایام معاونت درمان دانشگاه برای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

دهقانی‌فیروزآبادی یادآور شد: ماهانه حدود ۴ هزار بیمار از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی ارجاع می‌شوند و در دهه پایانی  ماه صفر پیش‌بینی می‌شود ۲۰ درصد به تعداد مراجعین این مرکز اضافه شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: تمهیدات لازم در این زمینه برنامه‌ریزی شده، به صورتی که بسیاری از موارد در اورژانس، زیر ۶ ساعت تعیین‌تکلیف می‌شوند و خدمات درمانی تکمیلی برای بیماران در بخش‌ها صورت می‌پذیرد.

دهقانی‌فیروزآبادی افزود: امیدواریم با رعایت اصول ایمنی در پیشگیری از بروز سوانح رانندگی و سایر حوادث  همت داشته باشیم و زائران حضرت رضا(ع) علیه‌السلام در کمال صحت و سلامت پس از زیارت به شهرهای خود بازگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه