English

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

مصاحبه علمی فنی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری کشور در مشهد

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: بسیاری از فرآیند‌ها در دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و برای ما بسیار مهم است که پذیرفته شدگان به فن‌آوری، آگاهی و دسترسی داشته باشند.

مصاحبه علمی فنی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، دکتر حسن بابایی؛ رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خبری اعلام کرد: اولین مصاحبه علمی فنی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری کشور در مشهد برگزار شد.

بابایی در ادامه تاکید کرد: نقش و جایگاه سردفتران در جامعه به عنوان یک مسند مهم و خاص است و  در مقایسه با سایر حرفه‌های حقوقی، این حرفه به لحاظ امنیت، همواره نیازمند بررسی بیشتر پذیرفته شدگان است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین دو محور در این مصاحبه ها متذکر شد: در این مصاحبه و در مرحله اول، توان علمی افراد سنجیده می‌شود؛ ضمن اینکه توان فنی آن‌ها نیز مهم است.

وی تصریح کرد: بسیاری از فرآیند‌ها در دفاتر اسناد رسمی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و برای ما بسیار مهم است که پذیرفته شدگان به فن‌آوری، آگاهی و دسترسی داشته باشند.

بابایی با اشاره به تنوع اسناد ابرازداشت: بیش از ۱۰۰ نوع سند در دفاتر اسناد رسمی تنظیم می‌شود لذا پذیرفته شدگان آزمون سردفتری باید از توان تحلیل و قدرت استنباط برخوردار باشند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: تمام پذیرفته شدگانی که در مرحله اول قبول می‌شوند لازم است دارای مهارت فنی باشند؛ لذا برای داوطلبان دوره‌های کارآموزی و مصاحبه فنی برگزار خواهد شد.

بابایی در خاتمه سخنان خود یادآور شد: با تشکر از هیات‌های مصاحبه همچنین از ۲۰۰ هیات مصاحبه در سراسر کشور که در استان‌ها فعالند و از حالت تمرکز خارج شده‌اند، نیز قدردانی می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه