English

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل‌آباد:

اجرای طرح هادی در۷۰ درصد روستاهای شهرستان خلیل‌آباد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل‌آباد بیان کرد: طرح هادی ۱۳ روستای شهرستان بازنگری انجام و به طور کامل طرح‌ها تصویب و ابلاغ شد و در مقاوم‌سازی مسکن روستایی تا به امروز فقط ۳۳۰۰ سازه مقاوم‌سازی شده است.

اجرای طرح هادی در۷۰ درصد روستاهای شهرستان خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان میری؛ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل‌آباد در خبری اطلاع داد: حدود ۷۰ درصد واحدهای روستایی شهرستان همچنان غیر مقاوم هستند.

میری در ادامه تصریح کرد: از مجموع ۲۲ روستای شهرستان خلیل‌آباد تا امروز در ۱۷ روستا طرح هادی اجرا شده است و تاکنون در ۷۰ درصد روستاهای شهرستان خلیل‌آباد طرح هادی اجرا شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل‌آباد همچنین متذکر شد: تا به امروز برای ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان طرح هادی تهیه شده است و از محل بازنگری طرح ۱۱۱۳ که سال قبل به تصویب رسیده است.

وی در ادامه گفت: طرح هادی ۱۳ روستای شهرستان بازنگری انجام و به طور کامل طرح‌ها تصویب و ابلاغ شد و در بخش مقاوم‌سازی مسکن روستایی از مجموع ۱۲ هزار واحد روستایی شهرستان تا به امروز فقط ۳۳۰۰ سازه مقاوم‌سازی شده است.

میری تاکید کرد: اینکه حدود ۷۰ درصد واحدهای روستایی شهرستان هنوز غیر مقاوم هست، سهمیه امسال شهرستان ۵۵۰ فقره اعلام شده است و امسال انعقاد قرارداد در سطح بانک‌ها به حدود ۸۰ درصد رسیده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل‌آباد عنوان کرد: تا به امروز ۸۱۰۰ سند روستایی در شهرستان خلیل‌آباد صادر و تحویل داده شده است و هرچند تا قبل از سال ۱۴۰۰ فقط ۵۰ هزار مترمربع اسفالت داشتیم اما از محل اعتبارات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پارسال ۴۰ هزار متر و امسال ۶۰ هزار مترمربع اسفالت شده است.

میری یادآور شد: حدود ۵ برابر دوره‌های قبل در ۲ سال اخیر فقط آسفالت معابر روستایی شهرستان خلیل‌آباد انجام شده است و طرح هادی روستای نصرآباد که طی چند روز اخیر با حضور معاونت عمرانی استاندار اسفالت آن به بهره‌برداری رسید سال ۱۳۸۴ فاز اول آن اجرا شده و امروز نیز ۸۴۰۰ مترمربع آسفالت روستا به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه