English

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی:

تشدید نظارتهای اصناف در مشهد همزمان با دهه پایانی صفر

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: نظارتها همزمان با دهه پایانی صفر در مشهد بویژه در واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی تشدید خواهد شد.

تشدید نظارتهای اصناف در مشهد همزمان با دهه پایانی صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن صیادی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در خبری اظهار داشت: نظارتها همزمان با دهه پایانی صفر در مشهد بویژه در واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی تشدید خواهد شد و بررسی قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف در بازار مشهد طی هفت روز گذشته گویای ثبات قیمت در بیشتر کالاها و کاهش قیمت‌ در برخی اقلام است.

صیادی ادامه داد: با توجه به افزایش تولید و نیز گرمای هوا و مقرون به صرفه نبودن نگهداری مرغ زنده، شاهد روند کاهشی قیمت مرغ زنده از اوایل هفته گذشته بوده ایم، به طوریکه مرغ به قیمت مصوب ۷۳۰ هزار ریال و حتی کمتر از قیمت مصوب عرضه می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن دهه آخر صفر و نیز افزایش زائر به مشهد، پیش بینی می شود که تقاضا برای گوشت مرغ افزایش ناگهانی داشته که ممکن است با افزایش قیمت مرغ نیز مواجه شویم، اما از هفته گذشته تاکنون تغییری در وضعیت و قیمت مرغ مشاهده نشده است و جو آرامی در بازار حاکم است.

وی افزود: در مورد تخم مرغ نیز فعلا کمبودی در بازار مشاهد نمی شود و هم اکنون قیمت تخم مرغ ساده در بازار ۵۶۰ هزار ریال است، در مورد تخم مرغ مارکدار سازمان حمایت از سال ۱۴۰۰ نرخی نداده اما در بازار کمی گرانتر از تخم مرغ ساده به فروش می رسد.

صیادی همچنین ابرازداشت: در مورد گوشت قرمز نیز با توجه به کاهش دام زنده طی چند سال گذشته و همچنین وضعیت مناسب خوراک دام به جز سویا باعث کاهش عرضه و شاهد افزایش قیمت گوشت در بازار بوده ایم.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: در یک هفته اخیر تغییر چندانی در قیمت گوشت رخ نداده است که اگر به همین منوال پیش برود شاهد کاهش قیمت گوشت در ایام پیش رو خواهیم بود، قیمت گوشت گوساله نسبت به هفته گذشته حدود هشت درصد افزایش داشته است.

وی متذکر شد: در حوزه آرد و نان نیز با شروع فصل سفرهای زیارتی و تابستانی باعث افزایش تقاضا و ایجاد صفهای طولانی در نانواییها شده است، به طوریکه طی ماه جاری با عملکرد مناسب نانوایی های و افزایش سهمیه آرد برخی نانوائیها و مناسب سازی قیمت نان، تا حدودی خواسته های نانواییها برآورده شده است

صیادی خاطرنشان کرد: امید است که شاهد فراوانی نان و کاهش صف در نانواییها باشیم، در عین حال با توجه به تخصیص آرد سهمیه دهه آخر صفر و افزایش تولید و عرضه نان و همچنین استقرار نانوایی های سیار موقت، میزان مصرف خمیرمایه نیز افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه