English

مدیرکل صندوق بیمه روستائیان و عشایرخراسان رضوی:

بیمه شدگان صندوق عشایری خراسان رضوی رشد ۴۳ درصدی داشته است

مدیرکل صندوق بیمه روستائیان و عشایرخراسان رضوی بیان کرد: در یک سال اخیر در صندوق استان رشد ۴۳ درصدی در جذب بیمه شده را تجربه کرده و بیش از ۲۶ هزار نفر تنها در یک سال اخیر به خانواده بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر پیوستند.

بیمه شدگان صندوق عشایری خراسان رضوی رشد ۴۳ درصدی داشته است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباسعلی برونسی؛ مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: رشد ۴۳ درصدی در جذب بیمه شده در این صندوق طی یکسال گذشته.

برونسی در ادامه افزود: در مورد اقدامات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی در هفته دولت نیز در یک سال اخیر با نگاه ویژه دولت مردمی آیت الله رئیسی، روند رو به رشد عضویت کشاورزان، روستاییان و عشایر را در صندوق شاهد هستیم.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی تصریح کرد: در یک سال اخیر در صندوق استان رشد ۴۳ درصدی در جذب بیمه شده را تجربه کرده و بیش از ۲۶ هزار نفر تنها در یک سال اخیر به خانواده بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر پیوستند.

وی در ادامه گفت: بودجه صندوق به لطف نگاه مردمی دولت انقلابی ۱۶۷ درصد افزایش داشت و در پایان سال گذشته ۱۰ درصد از سهام پالایشگاه شازند به ارزش ۲۸ هزار میلیارد تومان خریداری شد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی متذکر شد: امسال در پایان مرداد ماه حقوق مستمری بگیران ۲۰ درصد افزایش یافته که با معوقات ماه‌های گذشته یکجا به حساب مستمری بگیران  واریز شد.

برونسی خاطرنشان کرد: در مورد اجرای بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نیز امیدواریم که امسال موضوع بیمه تکمیلی مستمری بگیران صندوق در خراسان رضوی نیز کلید بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه