English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: کلانشهر مشهد در نوسانات دمایی ۱۶ تا ۲۶ درجه ای را به ثبت رساند که امروز نیز دمای هوای آن در گرمترین ساعات به ۲۸ درجه سلسیوس خواهد رسید.

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دمای هوای استان پس از کاهشی که چند روز به طول انجامید، از فردا افزایش یافته و دوباره به گرمی می‌گراید.

رضایی‌پور در ادامه با اشاره به این پیش بینی اضافه کرد: این افزایش دما موجب می شود که گرمای هوای در نقاط مختلف خراسان رضوی به طور قابل ملاحظه ای نسبت به امروز بالا برود.

وی تاکید کرد: سامانه بارشی که در روزهای آغازین هفته جاری استان را فرا گرفته بود از فردا از خراسان رضوی خارج می شود اما همچنان احتمال وقوع بارش های پراکنده در مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هشت و مه ولات با ۳۴ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند.

رضایی پور خاطرنشان کرد: کلانشهر مشهد نیز دیروز نوسانات دمایی ۱۶ تا ۲۶ درجه ای را به ثبت رساند که امروز نیز دمای هوا در مشهد و در گرمترین ساعات به ۲۸ درجه سلسیوس خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه