English

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

خراسان رضوی رتبه اول افتتاحیه واحدهای مسکن مردم در هفته دولت

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث ٣٩١ هزار واحد مسکونی به استان خراسان رضوی ابلاغ شده که در بخش های مختلف مورد پیگیری و در دست اقدام است.

خراسان رضوی رتبه اول افتتاحیه واحدهای مسکن مردم در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحید داعی؛ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تاکنون ۲۲ هزار پروانه ساختمانی جدید برای واحدهای نوسازی شده در بافتهای فرسوده استان خراسان رضوی صادر شده است.

داعی این سخنان را در مراسم بهره برداری از ۹ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن نهضت ملی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهور همزمان با سراسر کشور ابرازداشت و افزود: خراسان رضوی دارای چهار هزار و ۸۸۴ هکتار بافت فرسوده است و با برخورداری از ۲۹۹ هزار و ۸۰۷ واحد مسکونی نامقاوم ۱۱.۷ درصد از کل واحدهای مسکونی نامقاوم کشور را در اختیار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث ٣٩١ هزار واحد مسکونی به استان خراسان رضوی ابلاغ شده که در بخش های مختلف مورد پیگیری و در دست اقدام است.

وی اظهارداشت: در حوزه خود مالک این طرح سهم استان ٧۵ هزار واحد است که در این بخش دولت بحث حمایتی را پیگیری می‌کند، اما متقاضیان زمین داشته و از تسهیلات دولتی برای ساخت زمین خود استفاده می‌کنند.

داعی همچنین اضافه کرد: در مورد بخش دوم بازآفرینی شهری و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در طرح نهضت ملی مسکن، سهم استان در این بخش ۵۶ هزار واحد است که در این بخش دولت سیاستگزار است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: بخش دیگر نهضت ملی مسکن، مسکن حمایتی است که برنامه ابلاغی این بخش برای خراسان رضوی ساخت ١٩۵ هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون بیش از چهار هزار هکتار زمین برای آن تامین شده است.

داعی یادآور شد: در حوزه روستایی۶۴ هزار واحد برنامه استان است که تاکنون به حدود ٢۴ هزار واحد تسهیلات پرداخت شده است و خراسان رضوی در واحدهای افتتاحیه مسکن مردم در هفته دولت، رتبه اول را کسب کرده است، امروز در سطح کشور ۱۰۰ هزار واحد مسکونی افتتاح شده که ٩هزار و ۴٧٧ مربوط به خراسان رضوی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه