English

رئیس جمهور:

مسئله مسکن در اولویت اقدامات دولت قرار دارد

رئیس‌جمهور مسکن را به عنوان اقتصاد پیشران عنوان کرد و گفت: مسکن می‌تواند تولید را فعال و شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند.

مسئله مسکن در اولویت اقدامات دولت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدابراهیم رئیسی در آیین افتتاحیه یکصدهزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور اظهار کرد: از مهمترین مسائل و نیازهای مردم، مسئله مسکن است؛ از ابتدای دولت بر این موضوع تاکید کردیم که مسئله مسکن در اولویت است.

وی افزود: تلاش وزارت راه و شهرسازی و تمام واحدهای همکار، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بانک‌ها و بخش‌هایی از نیروهای مسلح این باشد که مسکن را به عنوان اقتصاد پیشران که می‌تواند تولید را فعال کند و شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند در نظر گیرند.

وی افزود: مسکن به عنوان اقتصاد پیشران که می‌تواند تولید را فعال کند و شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند بسیار اهمیت دارد.

رئیس‌جمهور گفت: افتتاح و تحویل یکصد هزار واحد نهضت ملی مسکن موجب مباهات دولت است؛ ان‌شاالله این نهضت با همین قدرت ادامه پیدا کند تا روزی که همه مردم نیازمند مسکن، صاحب مسکن شوند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: از بانک‌ها می‌خواهم که تسهیلات مسکن را به صورت خاص پرداخت کنند، این از تکالیف جدی بانک‌هاست که بر آن تاکید ویژه داریم.

 

بیشتر بخوانید:

بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه