English

فرماندار خلیل آباد:

افتتاح و بهره برداری ۱۳۹ پروژه شهرستان خلیل آباد در هفته دولت

فرماندار خلیل آباد بیان کرد: در سفر استاندار خراسان رضوی به طور همزمان ۴ واحد ترمینال ضبط پسته با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و بهره برداری از ۵۳ هزار متر مربع آسفالت وتایل گذاری معابر در سطح روستاهای منطقه و همزمان انجام خواهد شد.

افتتاح و بهره برداری ۱۳۹ پروژه شهرستان خلیل آباد در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید مسعود یاوری؛ فرماندار خلیل آباد در سخنانی گفت: در سفر استاندار خراسان رضوی که به مناسبت هفته دولت به شهرستان صورت می گیرد، چندین طرح به طور همزمان  به بهره برداری میرسد.

یاوری در ادامه تصریح کرد: در طول هفته دولت در شهرستان خلیل آباد ۱۳۹ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار خلیل آباد متذکر شد: در سفر استاندار خراسان رضوی به طور همزمان ۴ واحد  ترمینال ضبط پسته  با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان، بهره برداری از ۵۳ هزار متر مربع آسفالت وتایل گذاری معابر در سطح روستاهای منطقه با اعتبار۱۵ میلیارد تومان و به طور همزمان آسفالت معابر روستای نصر آباد از جمله برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان خلیل آباد است.

وی اضافه کرد: مراسم قرعه کشی زمین های نهضت ملی مسکن در خلیل آباد نیز در محل مسجد جامع  و با حضور متقاضیان صورت می گیرد و برای برخی روستاها زمین مورد نیاز تأمین شده است.

یاوری افزود: روستاهایی که زمین ندارند طرح به صورت خود مالکی انجام می‌شود، همچنین در شهر خلیل‌آباد، زمین مورد نیاز برای ۳۵۰ قطعه به صورت دو طبقه تامین شده و آماده برگزاری قرعه‌کشی هستیم که توسط استاندار خراسان رضوی انجام می شود.

فرماندار خلیل آباد ابرازداشت: بر اساس آخرین آمار ۴۵۳ نفر برای شهر خلیل‌آباد مورد تائید قرار گرفته‌اند و پیگیری می‌کنیم تا دو قطعه زمین دیگر نیز به محدوده الحاق شوند که در این صورت مشکل زمین نهضت ملی در این شهر رفع خواهد شد.

یاوری تاکید کرد: فعالیت های  عمرانی  دستگاههای اداری شهرستان در هفته دولت امسال نسبت به سال قبل  بیش از ۱۰۰ درصد افزایش را در تعداد  برنامه ها و اعتبارات  نشان می دهد.

فرماندار خلیل آباد یادآور شد: امسال تمامی برنامه‌های هفته دولت با محوریت مردم برگزار خواهد شد و برنامه‌های امسال شامل ۳۶ طرح توسط کمیته امداد، ۳۵ طرح توسط بهزیستی، ۳۲ طرح در حوزه کشاورزی، ۸ پروژه عمرانی توسط بخشداری مرکزی شهرستان، ۵ طرح خدماتی توسط شهرداری خلیل‌آباد، ۳ پروژه توسط مدیریت برق شهرستان و ۳ مورد توسط اداره آب و فاضلاب که به اتمام رسیده است و در طول این هفته افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از یک پروژه توسط آموزش‌وپرورش، دو مورد توسط  شهرداری کندر و نیز تعداد  ۵ طرح  به‌ وسیله راه و شهرسازی و ۸ پروژه توسط بخشداری شش طراز و یک پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

یاوری خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حوزه کشاورزی شامل، احیای قنوات، بسته‌بندی و سورت کشمش، کارگاه‌های تولیدی و نیز ساخت مسکن روستایی توسط کمیته امداد و بهزیستی، امور آب‌رسانی، طرح‌های حوزه خدمات شهری و تایل و آسفالت‌ریزی می باشد.

فرماندار خلیل آباد اذعان کرد: دولت سالیانه فقط ۱۱۰ میلیارد تومان برای یارانه آرد، ۴۷ میلیارد تومان برای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی و ماهیانه ۲.۸ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و سه میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی این شهرستان پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: طی یک سال اخیر کارهای کم نظیری برای اسفالت و تایل فرش معابر شهری و روستایی انجام شده است، هرچند نواقص و کمبودهایی همچنان وجود دارد اما دولت سیزدهم در بسیاری از شاخص‌ها عملکرد بسیار قابل توجه و قابل دفاعی دارد.

یاوری در خاتمه سخنان خود اشاره کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان از اسفالت برخوردار هستند که جزء شهرستان‌های برخوردار در این خصوص هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه