English

معاون استاندار خراسان رضوی:

آغاز بهره‌برداری از نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امیدوار هستیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن خراسان رضوی تا هفته دولت تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

آغاز بهره‌برداری از نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد خدائی؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بهره‌برداری از اولین بخش واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی آغاز شد.

خدائی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت وضعیت واحد‌های نهضت ملی مسکن در استان اضافه کرد: در بازدید از شهرستان گناباد مشاهده شد واحد‌های برخی‌ متقاضیان آماده بهره‌برداری است و حتی بعضی ‌مردم نیز ساکن شده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی متذکر شد: البته در برخی از این سایت‌ها، کاستی‌هایی در خدمات زیربنایی وجود داشت که مقرر شد به‌سرعت تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: پیش از این نیز در بازدید از شهرستان‌های بجستان، فریمان و خواف نیز شاهد اسکان مردم بودیم که مسئولیت دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تکمیل سریع‌تر برخی زیرساخت‌های سایت‌های نهضت ملی مسکن را بیشتر می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن خراسان رضوی تا هفته دولت تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

خدایی تصریح کرد: همچنین در برنامه است تا آخر سال تعداد زیادی از واحد‌ها آماده تحویل شوند و البته برای بهره‌برداری منتظر مراسم افتتاحیه نمی‌شویم و مردم پس از تکمیل هر واحد در آن‌ها استقرار پیدا می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه