English

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

سهم مالیات خراسان رضوی نسبت به دیگر استان‌ها بسیار زیاد است

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد: انتظار داریم که به سمت عدالت برویم و یکی از شاخص‌های عدالت اجرای اخذ مالیات است و اصناف در دوران کرونا با بیشترین صدمه مواجه شدند و تاکنون نیز قد راست نکردند.

سهم مالیات خراسان رضوی نسبت به دیگر استان‌ها بسیار زیاد است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر؛ رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مطلبی داریم که شاه‌بیت تمام این بحث‌ها بوده و آن هم تعهد مالیاتی ایجاد شده برای خراسان رضوی است.

حجت الاسلام پژمان فر این سخنان را در نشست مشترک با اتاق اصناف مشهد ابرازداشت و ادامه داد: متاسفانه سهم مالیات خراسان رضوی نسبت به دیگر استان‌ها بسیار زیاد بوده و منطق این موضوع را ندیده و انتظار دارم این موضوع اصلاح شود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین متذکر شد: انتظار داریم که به سمت عدالت برویم و یکی از شاخص‌های عدالت اجرای اخذ مالیات است و اصناف در دوران کرونا با بیشترین صدمه مواجه شدند و تاکنون نیز قد راست نکردند.

وی در ادامه این سخنان تصریح کرد: در هیچ جای کشور به اندازه مشهد، اصناف ضرر نکردند. عقب‌افتادگی سنگینی به این اصناف تحمیل شده و انتظار داریم نسبت به این مسئله دقت و تأمل شود.

حجت الاسلام پژمان فر در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: گردن کلفت‌هایی در مملکت هستند که به عنوان مثال ۱۰۰۰ میلیارد تومان مالیات دارد اما قلدری کرده و مالیات خود را پرداخت نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه