English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی بارش باران در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این بارندگی‌ها در مناطق کوهستانی با شدت بیشتری خواهد بود و بروز روان آب در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود و وزش باد نیز پدیده دیگری است.

پیش بینی بارش باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، با افزایش پدیده ابرناکی در نواحی شمالی استان، بارش های پراکنده این مناطق را در بر خواهد گرفت.

عنایتی اضافه کرد: این بارندگی‌ها در مناطق کوهستانی با شدت بیشتری خواهد بود و بروز روان آب در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود و وزش باد نیز پدیده دیگری است که در روز‌های پایانی هفته با شدت و ضعف در مناطق جنوبی و شرقی استان وزیدن خواهد داشت، موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: به لحاظ دمایی نیز گرما همچنان در استان ماندگار است و نوسانات دمایی خاصی در خراسان رضوی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و مه ولات با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۰ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

عنایتی در خاتمه ابرازداشت: دمای فعلی مشهد ۲۹ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۳۴ درجه سلسیوس افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه