English

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی:

سالانه بیش از ۱۲ میلیون گردشگر از چناران بازدید می کنند

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: : شهرستان چناران در مسیر جاده آسیایی قرار دارد و سالانه بیش از ۱۲ میلیون مسافر و گردشگر تردد می‌کنند.

سالانه بیش از ۱۲ میلیون گردشگر از چناران بازدید می کنند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد دیناری؛ معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در خبری اظهارداشت: تردد بیش از ۱۲ میلیون مسافر و گردشگر در سال از شهرستان چناران خبر داد.

دیناری این سخنان را در جلسه بررسی طرح جامع روستای هدف گردشگری اخلمد شهرستان چناران ابرازداشت و ادامه داد: شهرستان چناران در مسیر جاده آسیایی قرار دارد و سالانه بیش از ۱۲ میلیون مسافر و گردشگر تردد می‌کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی متذکرشد: روستای گردشگری اخلمد یکی از روستاهای گردشگر پذیر است که با توجه به قرارگیری در مسیر رشته کوه‌های بینالود، وجود آبشار و بافت قدیمی و سنتی روستا و هم‌چنین رودخانه دائمی مسیر بازدید گردشگران عرب زبان بسیاری است.

وی تاکید کرد: تاکنون اقداماتی برای رفاه حال گردشگران در شهرستان چناران انجام شده است و اجرای سنگ فرش مسیر آبشار، صدور موافقت اصولی ایجاد متل توسط بخش خصوصی، جذب سرمایه‌گذار برای احداث مجموعه گردشگری به‌صورت متمرکز و ساماندهی اقامتگاه‌های غیرمجاز و ... از اقدامات صورت گرفته در این منطقه است.

دیناری اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به دستگاه ما کمک کنند تا با هم‌فکری هم بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به گردشگران ارائه کنیم و رعایت حقوق مسافر و گردشگر در منطقه اخلمد مورد اهتمام این اداره کل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه