English

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار:

تخریب ۱۳ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی سبزوار

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار بیان کرد: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

تخریب ۱۳ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی سبزوار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر امانیان؛ معاون سازمان استان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار در خبری اعلام کرد: تخریب ۱۳ ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در این شهرستان سبزوار.

امانیان در ادامه اضافه کرد: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز ۱۳ مورد ساخت‌ و ساز به مساحت حدود یک هزار متر مربع در اراضی روستای قز از توابع سبزوار تخریب شد.

وی اظهار داشت: عمده این ساخت و سازهای غیرمجاز در مرحله دیوارکشی بود که تخریب آن ها با حمایت دادستانی نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی جهاد کشاورزی سبزوار صورت گرفت.

معاون سازمان استان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار یادآوری کرد: در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

امانیان در خاتمه تاکید کرد: مالکان و کشاورزان، قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی با کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هماهنگی نموده و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه