English

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

بخشی از هزینه نانوایی‌ها علت افزایش قیمت نان است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: بخشی از هزینه نانوایی‌ها، علت افزایش قیمت نان در خراسان رضوی قیمت بخش آرد، افزایش نداشته است و آرد نانوایی‌ها با همان قیمت سابق برای پخت نان توزیع می‌شود.

بخشی از هزینه نانوایی‌ها علت افزایش قیمت نان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا قنبری؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سخنانی گفت: تنها بخشی از هزینه نانوایی‌ها در قالب اجاره بهاء، خمیرمایه و هزینه های کارگری افزایش پیدا کرده که متناسب با آن سبب افزایش قیمت نان در استان خراسان رضوی شده است.

قنبری در ادامه افزود:این هزینه نانوایی‌ها، علت افزایش قیمت نان در خراسان رضوی بوده است و قیمت بخش آرد، افزایش نداشته است و آرد نانوایی‌ها با همان قیمت سابق برای پخت نان توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: در برخی استان های کشور مانند خراسان رضوی در سال های اخیر افزایش برخی هزینه های تولید نان یارانه ای در قیمت نهایی لحاظ نشده بود که با مجوزی که اخذ شد این قیمت متناسب سازی شده و موضوعی که وزیر کشور نیز به آن اشاره کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهارداشت: کارگروه آرد و نان استان با هماهنگی وزارت کشور، نرخ نان در خراسان رضوی را با سایر استان‌های بزرگ کشور مانند تهران و فارس متناسب سازی کرد.

قنبری یادآور شد: بعد از تایید وزارت کشور قیمت‌های جدید اعلام شد و همچنین یارانه بخشی از آردی که تحویل نانوایی‌ها می‌دهیم توسط دولت افزایش پیدا کرده است تا این افزایش قیمت در حد کارگر و اجاره بها باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اضافه کرد: قیمت جدید نان برای همه شهرستان‌های استان خراسان رضوی براساس یک رویه تغییر می کند و طرح متناسب سازی قیمت نان در بیش از ۱۰ استان کشور با هدف تعادل بخشی انجام شده است،

قنبری خاطرنشان کرد: پیش از این در برخی موارد شاهد کم فروشی و تخلفاتی بودیم که با آن مقابله شده، حتی در مواردی جابجایی نان بین تعدادی از استان‌ها نیز اتفاق می افتاد که این متناسب سازی قیمت علاوه بر اینکه از بروز برخی موضوعات این چنینی جلوگیری می کند موجب تعادل بخشی نیز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه