English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

وزش باد و بروز گرد و خاک در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد شدید در نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وزش باد و بروز گرد و خاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگرزاده؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وزش باد از عصر امروز در نواحی مختلف خراسان رضوی شدت می‌گیرد که احتمال بروز گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

آهنگرزاده همچنین در ادامه این اطلاع رسانی تصریح کرد: وزش باد شدید در نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در شهرستان های سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوی نیز وزش باد شدید آغاز شده است که احتمال بروز خسارت در این مناطق نیز دور از انتظار نیست.

وی یادآورشد: به لحاظ دمایی همچنان هوای گرم در استان ماندگار است و این وضعیت حداقل تا پایان هفته ادامه دارد و در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۳ و سرخس با ۴۲ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستانهای استان بوده اند.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: طی همین مدت کلانشهر مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۵ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده است و دمای فعلی مشهد ۳۳ درجه سلسیوس است که امروز در گرمترین ساعات تا ۳۷ درجه افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه