English

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد:

رسیدهای جعلی، شگرد کلاهبرداری پسر جوان بود

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: این جوان ۲۰ساله شاگرد نانوایی بوده و با توجه به شناختی که نسبت به نرم‌افزارها داشته است وسوسه می‌شود و اقدام به رسیدهای جعلی می‌کند و از این راه به درآمد هنگفتی می‌رسد.

رسیدهای جعلی، شگرد کلاهبرداری پسر جوان بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛  فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در خبری اطلاع داد: به‌دنبال افزایش پرونده‌های کلاهبرداری از طریق رسیدهای جعلی در مشهد، یکی از مال‌باختگان، اموال مسروقه خود را در سایت دیوار شناسایی کرد و با این سرنخ پلیس وارد تحقیقات عملیاتی شد.

سرهنگ نگهبان همچنین در ادامه اضافه کرد: مال‌باخته با فروشنده کالای سرقتی قرار صوری گذاشت و جوان ۲۰ساله‌ای به‌نام عرفان سر قرار حاضر و توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد متذکر شد: این جوان ۲۰ساله شاگرد نانوایی بوده و با توجه به شناختی که نسبت به نرم‌افزارها داشته است وسوسه می‌شود و اقدام به رسیدهای جعلی می‌کند و از این راه به درآمد هنگفتی می‌رسد.

وی تصریح کرد: شیوه کار این جوان به‌‌گونه‌ای بود که با فروشندگان کالاهای صوتی و لوازم گران‌قیمت دیوار قرار می‌گذاشته و اجناسشان را با همین رسیدهای جعلی خریداری می‌کرده است.

سرهنگ نگهبان افزود: این جوان مشهدی تاکنون به ۲۵ فقره کلاهبرداری با این شیوه در مناطق قاسم‌آباد، فرامرز عباسی، کوی امیرالمؤمنین(ع)، سناباد، سجاد و غیره اعتراف کرده است و تحقیقات نیروهای تجسس برای کشف سرقت و کلاهبرداری‌های گسترده این متهم ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه