English

مدیر کل راهداری خراسان رضوی:

کاهش دید رانندگان در جاده های سرخس بعلت گرد و خاک

مدیر کل راهداری خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده سرخس- مشهد در محدوده کیلومتر ۱۰ تا ۵۰ شده است.

کاهش دید رانندگان در جاده های سرخس بعلت گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر شهامت؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: کاهش دید افقی رانندگان در جاده های سرخس و صالح آباد به علت گرد و خاک در این جاده ها.

شهامت در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده سرخس- مشهد در محدوده کیلومتر ۱۰ تا ۵۰ شده است.

همچنین در ادامه این اطلاع رسانی محمد علیمردانی، فرماندار صالح آباد افزود: در حال حاضر گرد و خاک و ریزگردهایی که از سمت شهرستان سرخس وارد این شهرستان شده دید افقی رانندگان در جاده صالح آباد-سه راه سرخس را محدود کرده است.

علیمردانی افزود: هرچند امروز یکشنبه از شدت میزان ریزگردها در شهرستان کاسته شده اما همچنان جاده اصلی صالح آباد- سه راه سرخس- مشهد که در مسیر اصلی عبور و مرور به مرکز استان است را تحت تاثیر قرار داده است.

فرماندار صالح آباد تاکید کرد: طی سه روز گذشته به واسطه شدت ریزگردها و پدیده گرد و خاک ۱۱ نفر از شهروندان به دلیل مشکلات چشمی و تنفسی، به ویژه آسم راهی مراکز درمانی شهرستان شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه