English

رییس ایستگاه آتش نشانی مشهد:

استخر آب کشاورزی جان جوان مشهدی را گرفت

رییس ایستگاه آتش نشانی مشهد بیان کرد: با توجه به حادثه غرق شدگی یک جوان در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله غواصان ایستگاه سیلاب و غواصی این سازمان را به محل اعزام کرد.

استخر آب کشاورزی جان جوان مشهدی را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم علی اخلاقی؛ رییس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر حادثه غرق شدگی یک جوان در استخر ذخیره سازی آب کشاورزی در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله غواصان ایستگاه سیلاب و غواصی این سازمان را به همراه آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های ۴۵و۸ به محل اعلامی در روستای فرخد اعزام کرد.

اخلاقی در ادامه افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد محل حادثه یک استخر ذخیره سازی آب کشاورزی مربوط به گلخانه بوده و جوانی بیست‌ودوساله که برای آب‌تنی‌کردن درون این استخر رفته و بدلیل نامعلومی غرق شده بود.

رییس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد همچنین تصریح کرد: بدون تأمل و بی درنگ غواصان آتش نشانی وارد آب شدند و در کمتر از چند دقیقه جسم بی جان این مرد را از عمق این استخر کشاورزی کشف و از آب بیرون کشیدند.

اخلاقی در ادامه این خبر تاکید کرد: بلافاصله عملیات احیا برای بازگرداندن این جوان به زندگی آغاز شد، که علیرغم تلاش امدادگران فوت این فرد توسط تکنسینهای اورژانس تایید شد.

شایان ذکر است که: تحقیقات در خصوص چگونگی وقوع این حادثه تلخ توسط نیروی انتظامی آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه