English

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی:

محاسبه وزن جعبه با شیرینی مصداق کم فروشی و جرم است

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: به قنادیها و شیرینی فروشی ها تذکر داده شده است که در صورت عدم خالص فروشی و محاسبه وزن جعبه و سینی با هزینه شیرینی، مرتکب جرم شده و پرونده آنان به مراجع ذیصلاح برای برخورد قانونی ارسال می شود.

محاسبه وزن جعبه با شیرینی مصداق کم فروشی و جرم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن صیادی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی متذکر شد: محاسبه وزن جعبه با شیرینی و فروش به مشتری از سوی قنادی‌ها مصداق کم فروشی و جرم است و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.

صیادی ادامه داد: به قنادیها و شیرینی فروشی ها تذکر داده شده است که در صورت عدم خالص فروشی و محاسبه وزن جعبه و سینی با هزینه شیرینی، مرتکب جرم شده و پرونده آنان به مراجع ذیصلاح برای برخورد قانونی ارسال می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: نظارتها در حوزه خالص فروشی قنادان این استان در هفته جاری تشدید شده و با توجه به اینکه به آنان تذکرهای کافی داده شده، برخورد جدی تری با متخلفین انجام می گیرد.

صیادی در خاتمه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۵ مورد بازرسی از سطح شیرینی فروشی های مشهد انجام گرفته است که منجر به تنظیم ۴۲ فقره فرم تخلف به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه