English

امیر دلداری:

امسال در فاز زائرین، ۴۴۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شد

مدیر بازرسی اصناف مشهد بیان کرد: از این تعداد بازرسیها منجر به تشکیل ۱۵۶۰ فقره فرم تخلف بازرسی به ارزش ریالی ۳۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال شده است.

امسال در فاز زائرین، ۴۴۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: امسال در فاز زائرین که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان ۱۵ فرودین ماه صورت گرفت، ۴۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد که منجر به تشکیل ۸۱۰ فقره فرم تخلف به ارزش ریالی ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

دلدار در ادامه افزود: در طرح نوروز ۱۴۰۱ که از اوایل بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین امسال انجام شد، حدود ۱۲ هزار ۸۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در مشهد صورت گرفت که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۱۵۶۰ فقره فرم تخلف بازرسی به ارزش ریالی ۳۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال شده است.

مدیر بازرسی اصناف مشهد تصریح کرد: همچنین تعداد گزارش‌های دریافتی مردمی از سامانه‌های ارتباطی مانند سامانه ۱۲۴ و سامانه پیامکی دراین مدت ۳۲۵۰، تعداد کل شکایات حضوری ۳۵۰ فقره بوده است که در همین راستا مبلغ یک میلیارد ریال به شاکیان بازگردانده شد.

وی همچنین با اشاره به تعداد تخلفات صنفی اضافه کرد: در طرح مجاورین که از ۲۵ بهمن تا ۲۵ اسفند ادامه داشت ۸۴۰۰ مورد بازرسی انجام شد که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۷۵۰ فقره تخلف به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال شده است.

مدیر بازرسی اصناف مشهد ادامه داد: همچنین در طرح زائرین نیز که از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا پایان ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت ۴۴۰۰ مورد بازرسی انجام و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۸۱۰ فقره فرم تخلف به ارزش ریالی ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

دلداری همچنین ابراز کرد: طی این مدت ۱۰ واحد صنفی در مشهد شامل ۵ واحد نانوایی و ۵ واحد در زمینه فروش مرغ و تخم مرغ پلمب شده است. همچنین برای ۱۱ واحد صنفی پرده تخلف نصب شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه واحد‌های صنفی ملزم به رعایت نکات بهداشتی، ثبت نام در سامانه «ایران من» و نصب کد QR هستند درنتیجه طی این مدت ۴۱۰۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته است.

دلدار در خاتمه خاطرنشان کرد: در حال حاضر این بازرسی‌ها در حال انجام بوده و تمرکز بیشتر در این طرح بر فروش و عرضه کالا‌های اساسی، فعالیت قنادی‌ها و فروش واحد‌های عرضه کننده حیلم و شله است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه