English

امیر دلداری:

انجام ۲۶۰ هزار بازرسی از صنوف در سال گذشته

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: سال گذشته در مجموع ۲۴۰ هزار فقره بازرسی توسط بازرسان اتاق های اصناف استان از صنوف مختلف رسته های تولیدی تا خدماتی انجام گرفت.

انجام ۲۶۰ هزار بازرسی از صنوف در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیشترین تخلفات صنفی استان در سال ۱۴۰۰ مربوط به نانوایی‌ها و عمدتا تخلفات گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی و تقلب بوده است.

دلداری همچنین اضافه کرد: سال گذشته در مجموع ۲۴۰ هزار فقره بازرسی توسط بازرسان اتاق های اصناف استان از صنوف مختلف رسته های تولیدی تا خدماتی انجام گرفت که در این زمینه ۲۰ هزار فقره فرم گزارش به ارزش ۲۳۲ میلیارد ریال تنظیم و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۹ هزار و ۱۳۰ شکایت مردمی از صنوف استان به صورت شفاهی و چهار هزار و ۴۰۰ شکایت مردمی به صورت کتبی از طریق سامانه ها و پایگاه های مختلف دریافت شد. وی افزود: در این زمینه به شکایت ۲ هزار و ۵۰ نفر در محل رسیدگی و رضایت شاکی جلب شد و ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به شاکیان بازگردادنده شد، هزار و ۳۵۰ پرونده نیز در این مورد بدون جلب رضایت شاکی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در ادامه ابراز کرد: در خصوص گشت‌های بازرسی که به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی و تبعیت از تعطیلی های همگانی در ایام شیوع کرونا در خراسان رضوی انجام گرفت.

دلداری متذکر شد: با انجام ۲۶۰ هزار بازرسی از صنوف توسط چهار هزار و ۸۰۰ اکیپ مشترک بازرسی اتاق های اصناف استان، چهار هزار و ۵۵۰ اخطار کتبی صادر شد، هزار و ۷۵۰ فرم تخلف تنظیم شده و هزار و ۶۵۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و تعطیلی های اجباری، مهر و موم شد.

وی با اشاره به عملکرد بازرسی ایام نوروز ۱۴۰۱ در این کلانشهر اظهار کرد: در طرح ویژه نظارت نوروزی، ۱۲ هزار و ۸۰۰ بازرسی از صنوف سطح شهر از ابتدای نوروز تا پایان ۱۴ فروردین ماه امسال انجام گرفت که در این زمینه هزار و ۵۶۰ فرم تخلف به ارزش ۳۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی یادآور شد: در این مدت سه هزار و ۲۵۰ فقره شکایت تلفنی از سامانه های ارتباطی مختلف و ۳۵۰ مورد شکایت حضوری در نوروز امسال دریافت شد که در این خصوص یک میلیارد ریال به شاکیان بازگردانده شد.

دلداری خاطرنشان کرد: در نوروز امسال ۱۰ واحد صنفی متخلف در مشهد بسته و پرده تخلف بر سردر ۱۱ واحد صنفی نصب شد که زمینه فعالیت آنها توزیع نان، مواد غذایی و مواد پروتئینی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه