English

ناصر شعربافیان:

تشکیل هزار و ۶۷۸ فقره پرونده‌ تخلفات صنفی در۷۰ روز

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: ناظران و بازرسان اتاقهای اصناف شهرستانهای استان بر اساس اولویتهای اعلامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی اقدام به کنترل خرده فروشی کالاها دارند.

تشکیل هزار و ۶۷۸ فقره پرونده‌ تخلفات صنفی در۷۰ روز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: برای ۶۲۶ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال تخلف صنفی در این استان از سوی بازرسان این سازمان پرونده تشکیل شده است.

شعربافیان در ادامه اظهار کرد: طی ۷۰ روز گذشته از واگذاری نظارتهای صنفی مرتبط به سازمان جهاد کشاورزی ۲۰ هزار و ۹۵۶ فقره بازرسی از واحدهای اقتصادی مرتبط با بخش کشاورزی در این استان انجام شده که منجر به تشکیل هزار و ۶۷۸ فقره پرونده‌ تخلفات صنفی شده است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی متذکر شد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ به عنوان پل ارتباطی برای دریافت گزارشات و اخبار و اطلاعات و شکایات مردمی در حوزه محصولات کشاورزی اختصاص یافته است.

وی همچنین افزود: از اواسط آذر ماه امسال ۳۶ نفر از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به سازمان جهاد کشاورزی مامور شدند تا بر اساس قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی امور نظارت و بازرسی محصولات و نهاده‌های کشاورزی را از میادین تامین و تولید تا سطح عرضه پیگیری نمایند.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: در این مدت حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان جهاد کشاورزی شهرستانها نیز برای کمک و حضور در تیمهای نظارت و بازرسی آموزش دیده‌ و وارد عمل شدند.

شعربافیان در خاتمه تاکید کرد: ناظران و بازرسان اتاقهای اصناف شهرستانهای استان نیز بر اساس اولویتهای اعلامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی اقدام به کنترل خرده فروشی کالاهایی مانند مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، برنج، میوه و تره بار، قند و شکر، لبنیات، روغن خوراکی، نبات ، آبنبات و نهاده های کشاورزی می‌نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه