English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جهت گیری تولید محتوا تغییر کرده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: حاصل یک دهه رهاشدگی فضای مجازی، تاثیری شگرف در سبک زندگی افراد و انحرافات جدی در مسیر بوده است.

جهت گیری تولید محتوا تغییر کرده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی عنوان کرد: ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از ۲ سال کار جدی، تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

اسماعیلی این سخنان را در مراسم پایانی طرح ولایت ویژه معلمان و فعالان فرهنگی در حرم مطهر رضوی ابراز داشت و ادامه داد: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع، در آستانه تحولی جدی قرار گرفته و این وزارتخانه تلاش کرده است که منابع انسانی خود را از جبهه انقلاب و افراد شناخته شده، کارآزموده و مورد وثوق انتخاب کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: پارسال برای اولین بار ۲۰ فیلم از جبهه انقلاب به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرد و امسال هم برای نخستین بار در بخش‌هایی در حوزه دفاع مقدس، بیش از هشت فیلم جدید در حال تولید است و بسیاری از کتاب‌های مهم تالیفی در این حوزه، تبدیل به فیلمنامه شده و آماده فیلمبرداری است.

وی همچنین متذکر شد: جهت گیری تولید محتوا تغییر کرده است و هر کنگره‌ای که در ماه‌های پیش رو برای شهدا ساخته شود، یک بسته کامل فرهنگی و هنری به همراه خواهد داشت.

اسماعیلی گفت: در حوزه تربیت نیروی انسانی هم امسال در مجموعه وزارت ارشاد، چند المپیاد برای شناسایی استعداد‌های جوان در حال برگزاری است و با هدف تشویق فیلمسازان جوان، حمایت مستقیم بیش از ۱۰ کارگردان فیلم اولی در دستورکار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حاصل یک دهه رهاشدگی فضای مجازی، تاثیری شگرف در سبک زندگی افراد و انحرافات جدی در مسیر بوده است و قصد ما در ابتدای کار، این بود که ریل گذاری‌ها و جهت گیری‌ها به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب تغییر کند؛ در کار فرهنگی، کاشت و داشت و برداشت بسیار مشکل است و ما این کار را در سال گذشته آغاز کردیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: روزی که ما در وزارت فرهنگ کار را شروع کردیم، بودجه کل این وزارتخانه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود و امروز این بودجه را با جهت گیری‌های درست به چند برابر افزایش داده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه