English

رییس ستاد اقامه نماز:

بزرگترین ایراد در امور تبلیغی، ترک فعل بی توجهی به تبلیغ واجبات است

رییس ستاد اقامه نماز بیان کرد: مطابق منابع در قرآن و سیره اهل بیت (ع) تنها گذاشتن رهبری، فرار از جهاد و جبهه همانند ترک اطعام مساکین و فقرا ترک فعل است و جرم محسوب می‌شود.

بزرگترین ایراد در امور تبلیغی، ترک فعل بی توجهی به تبلیغ واجبات است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی؛ رییس ستاد اقامه نماز در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: مطابق منابع در قرآن و سیره اهل بیت (ع) تنها گذاشتن رهبری، فرار از جهاد و جبهه همانند ترک اطعام مساکین و فقرا ترک فعل است و جرم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام قرائتی همچنین افزود: ترک فعل بی توجهی به تبلیغ واجبات، بزرگترین ایراد در امور تبلیغی جرم است.

وی اضافه کرد: ‌ما قاریانی بین المللی بسیاری را به ایران دعوت کرده ایم، اما مفسران قرآن زیادی را دعوت نکرده‌ایم در حالیکه باید بدانیم خداوند به ما چه گفته و ما با خلق خدا چه کنیم همه در قرآن نهفته است.

رییس ستاد اقامه نماز ابراز داشت: مدیر خوب در مملکت مدیریست که تا زمانی که توانایی دارد و امضا آن اثر پذیر است گره‌گشایی کند.

وی ادامه داد: در سه ماه تابستان از ظرفیت ۱۳ میلیون دانش آموز، یک میلیون معلم و صد‌ها هزار روحانی طلبه استفاده نمی‌شود، آیا برای پرباری اوقات این اقشار برنامه ریزی شده و ترک فعلی صورت نگرفته است؟

حجت الاسلام قرائتی متذکر شد: در صدراسلام مساجد، محل نماز، تجمع و رسیدگی به امور قضایی و سایر مسایل اجتماعی امت اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: تعطیلی پنجشنبه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در کشور هیچ دلیلی ندارد در حالی که همه اصناف پنجشنبه‌ها فعال هستند.

رییس ستاد اقامه نماز یادآور شد: محاسبه کرده ام در طول عمر ۶۰ ساله یک طلبه یا دانشگاهی به واسطه همین قانون و دستور العمل نادرست، چهار هزار روز از عمر این اقشار دود  میشود و از بین می‌رود.

حجت الاسلام قرائتی تاکید کرد: گاهی برای برخی امور غیرواجب مانند اعتکاف تاکید و سفارش می‌کنیم، اما برای برخی امور واجب مانند زکات تبلیغ و سفارش نکرده ایم و این یک نقد وارد بر عملکرد ما در امور تبلیغی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه